۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۵۶۶۸۵۳
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

قدس روز جهاد مستمر در مبارزه با آمریکای جنایتکار است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به جنایتهای آمریکا در حق مسلمانان، گفت: به یقین راهپیمایی روز قدس امسال پررنگ تر از هر سال برگزار خواهد شد و مردم جواب دندان شکنی به آمریکا و اسرائیل جنایتکار خواهند داد.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به ماه مبارک رمضان، بر استفاده هر چه بیشتر از ایام باقیمانده این ماه نورانی تأکید کرد و گفت: انسان مؤمن و روزه دار باید بکوشد ویژگی های پسندیده این ماه در طول سال در وجودش نهادینه شود و این مهمترین نتیجه ماه مبارک رمضان است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه قضاوت در مورد دیگران بدون تحقیق و تفحص یکی از مهمترین رفتارهای ناپسند امروز برخی از افراد جامعه ایمانی است، افزود: نباید هر سخنی را که شنیدیم قبول کنیم و بر مبنای شنیده ها به قضاوت دیگران بپردازیم.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: احیای اسلام ناب محمدی(ص) مهمترین هدف امام راحل از شکل گیری این انقلاب بود که به لطف الهی محقق شد و ادامه نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه مهم این است که رفتار انسان به گونه ‌ای باشد که اسلام را زنده نگه دارد و نباید به منافع خود اندیشید تا اسلام آسیب نبیند، تصریح کرد: عدم آسیب به اسلام ایستادگی می ‌خواهد که به فضل پروردگار با همت مردم تاکنون اسیر فتنه ‌های دشمن نشدیم.

وی به همزمانی ایام ارتحال امام(ره) با لیلی قدر و سالروز شهادت امیر مؤمنان، حضرت علی(ع) اشاره کرد و ادامه داد: به جرأت می توان گفت استکبارستیزی، اخلاق محوری، صبر و استقامت، جهاد در راه خدا، خیرخواهی و زندگی علوی در رفتار و گفتار امام راحل به معنای واقعی کلمه حاکم بود و همین امر سبب شد که برای همیشه در تاریخ ماندگار شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه40  سال از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد و در این سالها دشمن به اشکال مختلف در پی ضربه زدن به نظام بوده است، خاطرنشان کرد: حفظ و تقویت انقلاب اسلامی، نیازمند مراقبت و هوشیاری است که این مهم با حرکت در مسیر اسلام و دوری از منافع شخصی، حزبی و گروهی محقق می شود.

وی همچنین به در پیش بودن روز قدس در جمعه هفته آتی اشاره کرد و گفت: اگر باید به تأسی از امیر مؤمنان(ع)، جهاد فی سبیل الله داشته باشیم، جهاد مستمر امروز همه مؤمنان و روزه داران در مبارزه با آمریکای خبیث و جنایتکار خلاصه می شود و به یقین این آرمان جمهوری اسلامی است که هیچگاه از آن دست نخواهیم کشید.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به جنایتهای امروز آمریکا در حق کشورهای جهان اسلام خاطرنشان کرد: به یقین راهپیمایی روز قدس امسال پررنگ تر از هر سال برگزار خواهد شد و مردم جواب دندان شکنی به آمریکا و اسرائیل جنایتکار خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه جهان بشری لبریز از خشم و غضب از جنایت های رژیم صهیونیستی است، افزود: می طلبد در راهپیمایی روز قدس امسال با شعارهای کوبنده تر و مشت های گره کرده این نفرت را نشان دهیم و این رسالت امروز ما است.

وی همچنین در خصوص سخنان اخیر خود در نشست با جوانان استان که چندی پیش برگزار شده بود، گفت: برخی از این سخنان برداشت های ناصواب داشته اند؛ هدف از این سخنان رهنمود بود و نه گلایه و عقیده دارم استان در مسیر رو به رشدی قرار دارد و باید به آینده امیدوار بود./9457/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات