۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۵۶۸۶۶۹
آیت الله موسوی جزایری:

بالاترین خدمت به نظام و ملت آموزش مهارت‌ های فنی است

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه جوانان در صورت داشتن مهارت کاری سراغ استخدام در دستگاه‌ ها و شرکت‌ ها نخواهند رفت، گفت: امروزه بالاترین خدمت به نظام، کشور و ملت ما آموزش مهارت‌ های فنی است.
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌ الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز طی دیدار با رییس دانشگاه فرهنگیان و هیأت همراه با بیان اینکه معلمی مجموعه ‌ای از تدین، اخلاق حسنه و معلومات است، اظهار داشت: معلمانی که تربیت می کنیم باید تابع الگوی اسلامی و با کمال بوده و نسبت به فنون مختلف جامع باشند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان داشت: افراد نابلد و کم‌ سواد نباید در ذهن و زندگی دانش ‌آموز جلوه کنند؛ زیرا سبب شکست دانش‌ آموز می‌ شوند.

امام جمعه اهواز مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان علی رغم تحصیلات عالی را منجر به کاهش آمار ازدواج و افزایش فساد بیان و از این مسأله احساس نگرانی کرد.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه مردم با وجود مشکلات از نظام و انقلاب اسلامی حمایت می ‌کنند، تصریح کرد: اگر مشکل اقتصادی و بیکاری جوانان از حد و مرز عبور کند چه بسا برای حمایت از نظام مشکلاتی پیش آید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری مسؤولان دانشگاه فرهنگیان را مورد خطاب قرار داده و گفت: گرایش های شغل ‌سازی را افزایش دهید چرا که جوانان در صورت داشتن مهارت کاری سراغ استخدام در دستگاه‌ ها و شرکت‌ ها نخواهند رفت.

وی با اشاره به اینکه امروزه نیاز به نیروی فنی در جامعه افزایش یافته است، تصریح کرد: پایه آموزش مهارت ‌های فنی باید از معلمان آغاز شود؛ امروزه بالاترین خدمت به نظام، کشور و ملت ما آموزش مهارت‌ های فنی است.

آیت الله موسوی جزایری در پایان گفت: رسیدگی به مشکل بیکاری و افزایش مهارت ‌آموزی نیاز به سیاست‌ گذاری و برنامه ‌ریزی دارد./۹۴۵۶/پ203/ب1

ارسال نظرات