۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۵۶۸۷۳۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تلاش دشمن ایجاد شبهه و بی تفاوتی در جامعه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تلاش دشمن به سمت بی تفاوتی، شبهه اندازی و سکوت است تا به تدریج برنامه شوم خود را در جامعه پیاده کنند.
حجت الاسلام عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار مسؤول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه اظهار داشت: نباید موضوع احیای ارزش‌‌های انقلاب اسلامی و شهدا را در جامعه دست کم بگیریم.

وی با بیان اینکه گاهی مواقع دشمنان موضوعات را آنقدر می‌گویند که باور کنند و گاهی نیز شگرد و دروغ‌های دشمنان باور دولتمردان می‌شود، گفت: شهدا با دفاع از جان و ناموس به وظیفه خود عمل کردند و در مقام عند و قرب خدا هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمنان انقلاب و نظام با ترفندهای خاصی برای کوچکترین مسائل کار کارشناسی می‌کنند تا جامعه را به بی تفاوتی کشانند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه آن‌ها مسائل حاشیه‌ای را بیان و طلبکار را به جای محکوم و محکوم را به جای طلبکار مطرح می‌کنند، تصریح کرد: تلاش دشمن به سمت بی تفاوتی، شبهه اندازی و سکوت است تا به تدریج برنامه شوم خود را در جامعه پیاده کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید هوشیار باشیم و دشمن را در جنگ‌های روانی، تبلیغاتی و انواع شگردهای سیاسی شکست دهیم و امیدواریم در زمان تعیین شده یادمان بسیار با شکوهی در استان برگزار شود./880/پ203/ب1

ارسال نظرات