۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۵۶۸۸۳۹
حجت الاسلام پژمانفر:

زیر بار هیچ قرارداد استعماری نمی‌رویم

عضو فراکسیون روحانیت پارلمان با اشاره به بررسی قانون الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) گفت: به هیچ عنوان زیر بار قراردادهای استعماری نخواهیم رفت.
حجت الاسلام پژمانفر

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه سی اُم خردادماه سال ۹۷ در تذکری با اشاره به بررسی قانون الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) گفت: مرحوم دکتر شریعتی گفتند که روحانیت هیچ‌گاه قراردادهای استعماری را امضا نمی‌کند، ما نیز به هیچ عنوان زیربار قراردادهای استعماری نخواهیم رفت.

وی ادامه داد: درباره موضوع FATF نقطه نظراتی از جانب شخصیت‌های مختلف ابراز می‌شود ولی خیلی از این افراد درباره این موضوع اجازه اظهار نظر کردن را به دیگران نمی‌دهند و به جای این که استدلال بیاورند و ادله خود را درباره این موضوع بیان کنند موضوعات دیگری را بیان می‌کنند.

حجت الاسلام پژمانفر در پایان با انتقاد از برخی رسانه‌ها بیان داشت:‌ حتی در روزنامه‌های امروز فهرستی را درست کرده‌اند و گفته اند کدام نمایندگان سواد این کار را دارند یا ندارند./۸۵۶/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات