۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۵۶۹۱۷۰
امام جمعه قشم:

استقلال و اقتدار دستگاه قضایی تحقق بخش اهداف عالیه نطام است

امام جمعه شهرستان قشم تحقق اهداف عالیه نظام را وابسته به اقتدار دستگاه قضا دانست و بر لزوم حفظ استقلال دستگاه قضایی، عدالت محوری، انصاف، قاطعیت و اقتدار در صدور و اجرای احکام تاکید کرد.
امام جمعه قشم

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام رضا جوکار امروز در دیدار رییس دادگستری، دادستان، قضات و جمعی از کارکنان دستگاه قضایی شهرستان قشم که به مناسبت هفته گرامیداشت قوه قضاییه در محل دفتر امام جمعه صورت پذیرفت اظهار کرد: مهمترین جایگاه خدمت در حکومت اسلامی متعلق به دستگاه قضا است. 

وی، قضاوت را برترین نوع امانت برشمرد و تصریح کرد: ادای صحیح این امانت تحقق ابعاد مختلف امنیت را در پی خواهد داشت و امروزه عملکرد مطلوب دستگاه قضایی بعنوان یکی از موثر و کارآمدترین دستگاه های کشور افزون بر امنیت، تقویت امید در جامعه و جلب اعتماد مردمی را سبب شده است.

امام جمعه شهرستان قشم با تاکید بر حفظ استقلال دستگاه قضایی، عدالت محوری و انصاف، قاطعیت و اقتدار در صدور و اجرای احکام افزود: عدالت قضایی جز با تقویت تقوا در قضات و دستگاه قضایی حاصل نخواهد شد.

حجت الاسلام جوکار تحقق اهداف عالیه اسلامی را وابسته به اقتدار دستگاه قضا دانست و اضافه کرد: دستگاه قضایی مورد اعتماد، تکیه‌گاه و نقطه امید مردم بوده و به فرموده امام راحل اهانت به آن حرام می باشد.

امام جمعه قشم با بیان اینکه دشمن تلاش برای القای ناکارآمدی نظام و تهاجم به دستگاه‌های خدمتگزار را در دستور کار دارد، گفت: امروزه که دشمن به دنبال ایجاد بحران و ناامیدی در کشور است مسؤولان وظایفی مضاعف بر دوش دارند و باید برای تقویت امید و اعتماد عمومی بیش از پیش بکوشند.

وی با اعلام رضایت از عملکرد دستگاه قضایی و ادارات تابعه در شهرستان قشم، دقت، سرعت، حسن برخورد و سعی در جلب رضایت مردم در راستای کسب رضایت پروردگار را از ویژگی‌های لازم آنان برشمرد./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات