۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۵۷۲۴۳۳
امام جمعه شهرکرد در دیدار وزیر بهداشت:

واقعیت های جامعه در بخش بهداشت و درمان مد نظر باشد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: آمار خوبی در بخش بهداشت و درمان ارائه می شود اما باید واقعیت های جامعه نیز مد نظر باشد و از ترسیم فضای کاذب دوری کرد.
دیدار حجت الاسلام نکونام با وزیر بهداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در دیدار وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با وی که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد صورت گرفت، با اشاره به محرومیت های این استان و وضعیت نامناسب مالی و اقتصادی مردم خاطرنشان کرد: ضروری است تا وزارت بهداشت بسته های ویژه بهداشت و درمان برای این استان در نظر گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به شرایط استان در حوزه گردشگری خصوصا آب و هوای مناسب در فصول مختلف سال ابراز کرد: با توجه به اینکه توریسم درمانی نقش مهمی در حوزه سلامت دارد، پیشنهاد می شود این استان در یکی از رشته های تخصصی به عنوان قطب درمانی معرفی شود.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت رشد همه جانبه در حوزه سلامت را دارد، افزود: باید نگاه مسؤولان به این استان خصوصا در حوزه سلامت ویژه باشد چراکه برخی از پزشکان حاذق کشوری از فرزندان این منطقه هستند.

وی با تأکید بر اینکه در بخش لیزر درمانی نیز این استان می تواند به یکی از استانهای مهم کشوری تبدیل شود، تأکید کرد: به یقین توسعه بخش سلامت و درمان در این استان نقش مهمی در رشد همه جانبه آن خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت خیران به نحو احسن در راستای توسعه بخش سلامت استفاده شود، گفت: به یقین بخش خصوصی می تواند نقش مهمی در توسعه بخش سلامت استان داشته باشد؛ باید برنامه ریزی به این سمت سوق داده شود.

وی با تجلیل از خیران سلامت چهارمحال وبختیاری اظهار کرد: آمار خوبی در بخش بهداشت و درمان ارائه می شود اما باید واقعیت های جامعه نیز مد نظر باشد و از ترسیم فضای کاذب دوری کرد.

گفتنی است دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، نشست با اعضای هیأت رئیسه و اعضای هیأت علمی دانشگاه، افتتاح فاز الحاقی مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد، افتتاح طرح توسعه بیمارستان شهدای لردگان و اورژانش 115 این شهرستان از برنامه های سفر دو روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به چهارمحال و بختیاری است./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات