۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۷۲۸۹۰
عضو فراکسیون امید خواستار شد؛

اخلالگران اقتصادی در دیدگان مردم به دار آویخته شوند

مصطفی کواکبیان از رییس دستگاه قضا خواست اخلالگران اقتصادی را به عنوان مفسدین فی الارض در چهارراه استانبول دار بزند.
کواکبیان

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه نهم مردادماه سال 97 در حاشیه سوال از عباس آخوندی با اشاره به اظهارات رییس قوه قضاییه مبنی بر اینکه پشت پرده افزایش قیمت دلار و سکه وجود دست‌های مافیاست، گفت: اگر این افراد مفسد فی‌الارض هستند و منجر به مشکلات اقتصادی شده‌اند پس باید در چهار راه استانبول و در مقابل چشم مردم به دار آویخته شوند.

کواکبیان با اشاره به اینکه حدود 3 هزار و 600 بافت فرسوده در تهران وجود دارد و در برخی از محله‌های تهران 80 هزار نفر جمعیت حاکم هستند، تصریح کرد:‌ در تهران مشکلات عدیده‌ای در زمینه آلودگی صوتی، آلودگی هوا، وجود کارتن خواب‌ها و معتادانی که حداقل 24 هزار نفر هستند و در کنار این موضوع دستفروشی و سطح پایین حمل و نقل عمومی وجود دارد و با این شرایط سوال ما این است که آیا تهران، پایتخت ام‌القری کشورهای اسلامی است؟

نماینده مردم تهران در پایان خاطر نشان کرد:‌ قرار بود کمیته‌ای برای انتقال پایتخت سیاسی تهران تشکیل شود، آیا کوچک‌ترین کاری در این زمینه شده است؟ انتقال پایتخت سیاسی پیش‌کش، برای انتقال پادگان‌ها به خارج از شهر چه کرده‌اید؟ مسئولان نظامی می‌گویند ما حاضریم این کار را انجام دهیم اما این کار نیازمند هماهنگی با وزارت راه است./۸۵۶/د۱۰۲/ق

ارسال نظرات