۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۵۷۳۱۸۶
مدیر حوزه علمیه لرستان:

لرستان، از فعال ترین استان ها در زمینه پیشرفت پروژه های عمرانی حوزه علمیه است

مدیر حوزه علمیه لرستان گفت: با توجه به کم بودن بودجه های استانی گفت: لرستان از فعال ترین استان ها در انجام پروژه های عمرانی مدارس علمیه است.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به انجام پروژه های ساخت و ساز در مدارس علمیه استان اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به مشکلات بودجه ای، استان لرستان از فعال ترین استان ها در انجام پروژه های عمرانی حوزه است.

وی به شش پروژه عمرانی فعال در حوزه علمیه استان لرستان اشاره کرد و عنوان داشت: استادسرای نورآباد، طرح توسعه مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، مدرسه علمیه رضوی الشتر، ساخت مدرسه علمیه برادران دورود و فاز دوم رضویه خرم آباد در حال ساخت هستند.

حجت الاسلام میناپور به رشد و پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی نام برده اشاره کرد و بیان داشت: مناقصه این پروژه ها امسال برگزار شده و همچنان به صورت فعال پیش می روند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استادسرای مدرسه علمیه ازنا، الیگودرز، تعمیرات اساسی و توسعه مدرسه علمیه برادران ازنا از جمله پروژه های عمرانی سال گذشته هستند.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به ساخت فاز نخست پروژه عمرانی مدرسه علمیه رضویه خرم آباد که در سال های گذشته پایان یافته است، اظهار داشت: بدهی های این پروژه نیز امسال برطرف شده و فاز دوم آن در حال ساخت است.

وی از خریداری منزلی در شهرستان کوهدشت خبر داد و گفت: این ساختمان خریداری شده به منظور ساخت استادسرا و آشپزخانه مدرسه علمیه برادران این شهرستان در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام میناپور در ادامه یادآور شد: ساخت استاد سراس مدرسه علمیه بروجرد نیز در حال گرفتن مجوز بوده و در سال آینده ساخت این پروژه عمرانی انجام می شود.

وی به همکاری و حضور خیرین در ساخت پروژه های عمرانی حوزه علمیه لرستان اشاره کرد و گفت: در فاز دوم مدرسه علمیه رضویه خرم آباد از ظرفیت خیرین که با نماینده ولی فقیه در استان همکاری داشته اند، بهره مند شده ایم.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به کمک های غیرنقدی خیرین در ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی حوزه اظهار داشت: با توجه به اندک بودن بودجه های  استانی حضور خیرین در ساخت پروژه مدرسه علمیه رضوی الشتر نیز مؤثر بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با حضور پر رنگ خیرین پروژه های عمرانی حوزه علمیه استان لرستان رونق بیشتری یابند و شاهد رشد روز افزون این پروژه ها باشیم./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات