۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۵۷۳۴۹۸
امام جمعه اهواز:

ضعف مدیریتی و نظارتی دولتمردان در بحران های اخیر مشهود است

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به ضعف مدیریتی و نظارتی دولتمردان در بحران های اخیر، گفت: مسامحه قوه قضائیه در قبال مفسدان اقتصادی به واقع عدم عمل به تکلیف شرعی است.
دیدار جمعی از اصحاب رسانه با آیت الله موسوی جزایری سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز، پیش از ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در بیت معظم له برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران حق بزرگی بر همگان داشته و به آنها مدیون هستیم و باید به نحوه ای دین خود را به خبرنگاران و اصحاب رسانه ادا کنیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به بحران اقتصادی کشور و نقش دشمنان خارجی به ویژه آمریکا و ترامپ خاطرنشان کرد: سخنان ترامپ در حد حرف بوده و عملی نشده و خود آمریکایی ها نیز در موفقیت اقدام هایشان تردید دارند با این حال ما چوب را از افراد خبیث، اخلالگر در اقتصاد و مفسدان اقتصادی می خوریم مفسدانی که برخی شان در حقیقت مفسد فی الارض هستند.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه افزایش قیمت کالاها در تهران صورت می گیرد، افزود: رحم و انصافی در دل برخی از مفسدان و گرانفروشان نیست، برخی اصناف و تجار تهران در وضعیت کنونی بد عمل کردند و مسامحه در این باره نیاز نیست.

آیت الله موسوی جزایری با اعلام مراتب انزجار خود از وضعیت اقتصادی موجود چنین نابسامانی هایی را در راستای براندازی نظام اسلامی برشمرد و اشد مجازات را از سوی قوه قضائیه برای اخلالگران در نظام اقتصادی کشور خواستار شد.

وی با اشاره به ضعف مدیریتی و نظارتی دولتمردان در بحران های اخیر تصریح کرد: مسامحه قوه قضائیه در قبال مفسدان اقتصادی به واقع عدم عمل به تکلیف شرعی است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: آن کسی که نمی تواند به نظام خدمت کند پستش را تحویل و اجازه دهد مسؤولانی که اراده و شجاعت برخورد با مفسدان را دارند، پای کار بیایند.

امام جمعه اهواز در ادامه به مسؤولیت خطیر اصحاب رسانه در زمان کنونی با وجود فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی مملو از خبرهای دروغ و نگران کننده بوده و طراحی عحیب دشمن برای ایجاد فاصله میان نسل جدید و اول انقلاب است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: دشمن از طریق فضای مجازی در پی جداسازی نسل جدید از گذشتگان است که با این اوضاع باید فاتحه فرهنگ موروثی و اخلاقیات و ارزش ها را خواند؛ از این رو باید به اصحاب رسانه باید به فریاد نسل جدید برسند.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه مسؤولیت خبرنگاران همچون ائمه جمعه اطلاع رسانی و قرار دادن اخبار در دست مردم است، تصریح کرد: خبرنگاران ارتباط میان مردم و مسؤولان را تقویت و به طرح مشکلات جامعه به ویژه مناطق محروم بپردازند./9456/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات