۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۵۷۴۴۱۹
آيت الله طباطبایی نژاد:

دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است

امام‌جمعه اصفهان گفت: دشمنان ملت ایران تلاش می‌کنند با افزایش فشار اقتصادی و تحریم، مردم را از انقلاب اسلامی ناامید و جدا کرده و آن را ناکارآمد جلوه دهند.
آیت الله طباطبایی نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دفتر امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در جلسه فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان‌های استان اصفهان با بیان اینکه مسئله تورم در طول ۴۰ سال گذشته هیچ‌گاه اینگونه نبوده است، اظهار کرد: تحریم اقتصادی، اشتباهات دولت در اجرای سیاست‌ها و عملکرد و رفتار فروشندگان و خریداران در افزایش نرخ تورم و گرانی مؤثر است، متأسفانه در شرایطی که وضعیت بازار ارز و سکه آشفته است، برخی از فروشندگان به جای اینکه ۲۰ درصد بر روی جنس‌ها بکشند و آن را بفروشند، قیمت‌ها را ۲ برابر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن با عملیات روانی قصد دارد مردم را از انقلاب نا امید کند، افزود: دشمنان ملت ایران تلاش می‌کنند با افزایش فشار اقتصادی و تحریم، مردم را از انقلاب اسلامی ناامید و جدا کرده و آن را ناکارآمد جلوه دهند، درحالیکه این ملت و این نظام، ۴۰ سال دربرابر همه فشارها و حیله‌ها ایستادگی کرده و این خود بهترین دلیل بر کارآیی نظام اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت: با نگاهی به تاریخ می‌بینیم که مخالفت صاحبان زور و زر با پیامبران الهی و ناآگاهی و فریب خوردن مردم، ۲ عامل شکست رهبران دینی است؛ اگر مردم بیدار بودند، امام حسین(ع) به شهادت نمی‌رسید، مردم از ایشان دعوت کرده بودند و حدود ۱۸ هزار نفر با حضرت مسلم(ع) بیعت کردند، اما فشارهای صاحبان زر و زور، مردم را از تصمیم خود بازگرداند.

وی با بیان اینکه همه ما باید دستاوردها و خدمات نظام اسلامی را برای مردم تبیین کنیم، عنوان کرد: همه ما باید مردم را نسبت به طراحی دشمنان انقلاب، آگاه کنیم و با تبیین شرایط، مردم را از قضاوت اشتباه، مصون نگه‌ داریم.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه خط و خط بازی و سیاسی کاری، مانع پیشرفت کشور است، یادآور شد: دولت‌های مختلف با گرایش‌های سیاسی مختلف بر روی کار می‌آیند و پیشرفت‌های کشور تداوم نمی‌یابد، بنابراین لازم است تا همه جناح‌های سیاسی، برای پیشرفت نظام اسلامی تلاش کنند، باید سرمایه داران را جمع کرد و با راه اندازی کارخانه و کارگاه‌های کوچک و بزرگ مشکل اشتغال و فقر را برطرف کرد.

منبع: ایکنا

ارسال نظرات