۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۵۷۶۴۳۵
از سوی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه؛

دوره های آموزشی مهارتی تبلیغی برگزار می شود

دوره های آموزشی کوتاه مدت مهارتی تبلیغی ویژه برادران طلبه از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه برگزار می شود.
دوره مهارتی تبلیغی

حجت الاسلام سیدصمد موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت مهارتی تبلیغی خبر داد و گفت: این دوره ها از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه ویژه برادران طلبه برگزار می شود.

 مسؤول آموزش های کوتاه مدت معاونت تبلیغ حوزه های علمیه ادامه داد: سخنرانی، کلاس داری، روش بیان احکام، فن رثا، مشاوره تبلیغی، تبلیغ دانش آموزی، تبلیغ در فضای مجازی، تربیت مربی مهد کودک و روش تحلیل مسائل سیاسی از جمله کلاس های دوره آموزشی کوتاه مدت مهارتی تبلیغی است.

وی با اشاره به زمان برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت مهارتی تبلیغی خاطرنشان کرد: این دوره ها از هشتم شهریورماه آغاز می شوند و کلاس های دوره دو روز در هفته عصرها برگزار می شوند و زمان کلاس ها نیز با توجه به دوره متغیر است.

حجت الاسلام موسوی گفت: اعطای گواهی پایان دوره، امکان شرکت در دوره های تربیت استاد مهارتی، امکان شرکت در دروه تکمیلی و پروژه های تحقیقاتی و اولویت در به کارگیری فعالیت های تبلیغی مرتبط از جمله مزایای شرکت در دوره های آموزشی کوتاه مدت مهارتی تبلیغی است.

وی به شیوه، شرایط و زمان نام نویسی در دوره های آموزشی کوتاه مدت مهارتی تبلیغی اشاره کرد و افزود: اتمام سطح یک حوزه علمیه و تصویر صفحه نخست شناسنامه همچنین یک قطعه عکس و پرداخت مبلغ 50 هزارتومان به عنوان ودیعه از جمله شرایط و مدارک لازم برای نام نویسی در دروه های آموزشی کوتاه مدت مهارتی تبلیغی است.

مسؤول آموزش های کوتاه مدت معاونت تبلیغ حوزه های علمیه ادامه داد: طلاب علاقه مند به شرکت در این دوره ها می توانند تا 30 شهریورماه به صورت حضوری به مرکز تخصصی تبلیغ واقع در زنبیل آباد، مجتمع شهید صدوقی، فاز7 طبقه دوم اتاق346 یا به مسجد و مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) واقع در پردیسان، بلوار آزادی، میدان شهرداری، بلوار ابوطالب کوچه شهید سلیمی مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: همچنین طلاب دارای شرایط می توانند برای نام نویسی در دوره های آموزشی کوتاه مدت مهارتی و تبلیغی به سامانه اینترنتی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه به نشانی http://www.mobaleghan.com/ مراجعه کنند.

حجت الاسلام موسوی در پایان با اشاره به مکان های برگزاری دوره گفت: دوره های آموزشی کوتاه مدت مهارتی تبلیغی در مرکز تخصصی تبلیغ واقع در مجتمع شهید صدوقی برگزار می شود و در پردیسان نیز در صورتی که تعداد شرکت کندگان کافی باشد در مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برگزار می شود./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات