۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۵۷۷۰۹۲
فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان:

برگزاری رزمایش محمد رسول الله نمایش قدرت و اقتدار است

فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان از برگزاری رزمایش محمد رسول الله در استان خبر داد و گفت: این رزمایش با حضور ۳۴ گردان بیت المقدس و شش گردان امام علی(ع) و گردان های کوثر خواهران برگزار می شود.
کشکولی/ لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله خبر داد و گفت: این رزمایش یکشنبه ۱۸ شهریورماه در شهرهای لرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش ها که در طول سال با همکاری سپاه و بسیج برگزار می شود، افزود: رزمایش سپاه «محمد رسول الله۲» فردا صبح، با حضور ۳۴ گردان بیت المقدس برگزار می شود.

کشکولی در ادامه عنوان داشت: شش گردان امام علی(ع) و گردان های کوثر خواهران نیز در این رزمایش شرکت دارند.

وی اظهار داشت: رزمایش«محمد رسول الله۲» پاسخی به تهدید های توخالی آمریکا است که فضا را با عملیات روانی و کارهای رسانه ای در فضای مجازی ملتهب می کند.

فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان از برگزاری پیاده روی بسیجیان به سبک اعزام های دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: یک تجمع و صبحگاه با حضور بسیجیان در همه شهرها برگزار می شود و نیروهای حاضر در رزمایش راهپیمایی در داخل شهرها خواهند داشت.

وی بیان کرد: راهپیمایی شبانه، تمرین های مقابله با آشوب، آشنایی با اصول رزم انفرادی و شناخت آرایش های امنیتی از جمله مواردی است که در این رزمایش پیگیری می شود.

کشکولی هدف از برگزاری رزمایش محمدرسول الله را تقویت انسجام ملی عنوان کرد و اظهار داشت: با برگزاری این رزمایش نشان می دهیم که در مقابله با هر گونه تهدید دشمن آماده هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن با عملیات های روانی خود می خواهد ناامیدی را بین مردم رواج دهد، گفت: برگزاری این رزمایش ها فرصتی است تا دشمن متوجه قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه مهر ماه سال جاری رزمایش عظیم دیگری برگزار می شود، عنوان داشت: این رزمایش ها با هدف تقویت انسجام ملی، تقویت نیروهای عمل کننده و اثبات وفاداری مردم و نیروهای بسیجی به انقلاب و پشتیبانی آن ها از نظام برگزار می شود./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات