۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۵۷۹۶۳۱
همزمان با آغاز سال تحصیلی صورت گرفت؛

پذیرش ۱۵ طلبه جدیدالورود در مدرسه علمیه زینبیه فارسان

مدیر مدرسه علمیه زینبیه(س) فارسان با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰ طلبه خواهر در این مدرسه در حال فراگیری علوم دینی هستند، گفت: برای سال تحصیلی جدید نیز ۱۵ طلبه خواهر جدیدالورود جذب این مدرسه شدند و از امروز فعالیت های علمی، اخلاقی و تهذیبی خود را به طور رسمی آغاز کردند.
طلاب خواهر

خانم فاطمه امیدی، مدیر مدرسه علمیه زینبیه(س) فارسان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید طلاب این مدرسه از امروز به صورت رسمی خاطرنشان کرد: مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه زینبیه(س) فارسان، امروز با حضور طلاب، اساتید مدرسه و مهمانان ویژه برگزار شد.

وی با اشاره به حضور امام جمعه، فرماندار و مسؤولان اجرایی شهرستان در این مراسم تصریح کرد: به لطف الهی مدرسه در شرایط کاملا مطلوب هم از نظر سخت افزاری و هم از نظر نرم افزاری قرار دارد و از این لحاظ کمبودی احساس نمی شود.

امیدی با بیان اینکه در حال حاضر 80 طلبه خواهر در این مدرسه در حال فراگیری علوم دینی هستند، گفت: برای سال تحصیلی جدید نیز 15 طلبه خواهر جدیدالورود جذب این مدرسه شدند و از امروز فعالیتهای علمی، اخلاقی و تهذیبی خود را به طور رسمی آغاز کردند.

مدیر مدرسه علمیه زینبیه(س) فارسان با اشاره به اینکه رشد فکری و معنوی طلاب مهمترین اولویت این مدرسه در سال جدید خواهد بود، ادامه داد: علم و اخلاق دو بال یک طلبه برای رشد و پویایی است؛ به همین دلیل سعی خواهیم کرد همه برنامه ها و فعالیتها در راستای تقویت این دو بال باشد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مدرسه علمیه زینبیه(س) یکی از بهترین مدارس علمیه خواهران استان است، افزود: به جرأت می توان گفت همه فعالیتهای دینی شهرستان در زمینه خواهران با محوریت طلاب برگزار می شود و این یک افتخار بزرگ است.

وی با تأکید بر اینکه همه برنامه ریزی های سال جاری حول محور مدرسه می چرخد، ابراز کرد: با توجه به برنامه ریزی های مرکز، مدرسه محوری در سال جاری یک اصل است که ان شاءالله در اولویت برنامه ها قرار می گیرد./9457//۳۰۳/خ

ارسال نظرات