۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۵۸۰۸۳۱
شامگاه گذشته؛

مدیر و طلاب مدرسه آیت الله قاضی با خانواده شهید زارع دیدار کردند

مدیر و طلاب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با خانواده شهید زارع دیدار کردند.
دیدار مدیریت و طلاب مدرسه آیت الله قاضی دزفول با خانواده شهید زارع دیدار مدیریت و طلاب مدرسه آیت الله قاضی دزفول با خانواده شهید زارع دیدار مدیریت و طلاب مدرسه آیت الله قاضی دزفول با خانواده شهید زارع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به شکرانه حمله موشکی سپاه پاسداران به داعش و پاسداشت مقام شهدا، شامگاه گذشته مدیر، کادر و طلاب مدرسه آیت الله قاضی دزفول با خانواده شهید سعید زارع از شهدای حادثه تروریستی اهواز دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام حبیب خاکی، مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با اشاره به جایگاه شهدا گذری به مسائل سیاسی روز کرد و اظهار داشت: شهدا به عنوان یاوران واقعی ولایت هر جا کار سخت شده به میدان آمدند و به جامعه و حل مشکلات آن کمک کردند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول ادامه داد: پس از حادثه تروریستی افزون بر اینکه سبب عزم بیشتر مسؤولان شد، قیمت ارز و سکه پایین آمد و داعشی های تکفیری با موشک های پرقدرت جمهوری اسلامی تقاص جنایات خود را دادند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه شهدا پرچم اقتدار جمهوری اسلامی را نه تنها در داخل بلکه در تمام دنیا برافراشتند، افزود: شهدا نشان دادند همانطور که رهبر فرزانه انقلاب اشاره کردند تا نابودی رژیم صهیونیستی چیزی باقی نمانده است.

حجت الاسلام خاکی خاطرنشان کرد: غرش دلیر مردان سپاه ضرب شصتی به آمریکا و رژیم اشغالگر قدس بود.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه شهرستان میانرود دزفول نیز در مراسم حضور داشت./۹۴۵۶/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات