۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۸۲۴۲۵
حجت الاسلام موسوی:

دشمنان از اتحاد مسلمانان در هراس هستند

رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با اشاره به وجود مشترکات وحدت آفرین در میان امت اسلامی، گفت: استکبار جهانی از اتحاد مسلمانان بسیار بیمناک و وحشت زده است.
همایش نقش علما و روحانیت در وحدت امت اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید جانمراد موسوی، رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصراصفهانی، صبح امروز در محفل انس با قرآن در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، گفت: دین اسلام به عنوان آخرین آیین و شریعت الهی با وجود اینکه دارای مذاهب و فرق مختلف است ولی  دارای مشترکاتی  است که توجه به آنها مسلمانان را به اتحاد در مقابل مشرکین و کفار خواهد رساند.

استکبار از اتحاد امت اسلامی در هراس است

وی با بیان اینکه قرآن، کعبه و وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) از جمله مشترکات دین مبین اسلام در بین همه فرقه‌های اسلامی است، اظهار کرد: استکبار جهانی که از اتحاد مسلمانان بسیار بیمناک و وحشت زده است دائما تلاش می کند با به کارگیری انواع ترفندها، این مشترکات را کم اثر جلوه دهد.

حجت الاسلام موسوی به طراحی نمادهای شیطان پرستی در اطراف کعبه اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی با همکاری نوکران وهابی خود ساختمان‌هایی با ارتقاع بلند ساخته و گاها نمادهایی از شیطان پرستی را نیز روی آن به نمایش در می آورد تا بدین وسیله ابهت و عظمت کعبه به عنوان تنها قبله مسلمانان جهان را تحت الشعاع قرار دهد.

رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید نصراصفهانی در ادامه قرآن را یکی دیگر از مشترکات مسلمانان قلمداد کرد و گفت: عمل راستین به تعالیم این کتاب بزرگ آسمانی، قطعا مسلمانان را در یک صف واحد علیه مشرکین و کفار قرار خواهد داد.

تعالیم قرآنی باید جامه عمل بپوشند

وی با بیان اینکه تلاوت قرآن کریم بدون تدبر و تعمق و عمل به تعالیم آن، خواسته استکبار جهانی و سران مرتجع عربی است، تصریح کرد: مسلم است که صرف تلاوت و حفظ قرآن بدون جامه عمل پوشاندن به دستورات الهی، هیچ خطری برای استکبار جهانی ندارد بنابراین از آن استقبال هم می کنند.

حجت الاسلا موسوی قرآن را نسخه ای شفا بخش برای همه بیماری های بشر دانست و تصریح کرد: آنچه از آیه شریفه 82 سوره مبارکه اسراء برداشت می شود این است که قرآن مانند بارانی بر تمام سرزمین ها می بارد ولی بعضی از انسانها همچون شوره زاری لم یزرع هستند که این نسخه آسمانی و رحمت خاصه الهی هیچ اثری بر آنها نخواهد داشت، اما قلوب مؤمنین همچون زمینی مستعد است، مؤمن با شنیدن آیات الهی خود را غرق در رحمت الهی می بیند و سعی می کند در عمل به دستورات الهی از دیگران سبقت بگیرد.

وی در ادامه قبور مطهر ائمه اطهار(ع) و اولیای الهی را نیز به عنوان یکی از نمادهای وحدت آفرین در بین مسلمانان برشمرد و عنوان کرد: برای همین فرقه ضاله داعش به دستور ارباب وهابی خود به محض تصرف هر شهری به تخریب قبور مطهر اولیای الهی می پرداخت که از جمله می توان به تخریب قبر حجربن عدی یکی از اصحاب حضرت رسول اکرم (ص) اشاره کرد.

حجت الاسلام موسوی در پایان با تأکید بر اینکه مؤمنین راستین نباید اجازه دهند دشمن به اهداف شوم خود در کمرنگ کردن نمادهای وحدت آفرین دین اسلام برسد خاطرنشان کرد: قطعا هر تلاشی در ناکام گذاشتن دشمن در این زمینه، نزد خداوند متعال ماجور خواهد بود. /1304/پ203/ب1

ارسال نظرات