۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۸۴۹۴۳
حجت الاسلام ربانی:

پژوهش یکی از نیازهای طلاب است

حجت الاسلام ربانی با اشاره به این که پژوهش یکی از نیازهای طلاب خواهر و برادر شمرده می شود، گفت: اهتمام به پژوهش در حوزه های علمیه خواهران یکی از کارهایی بوده که معاونت پژوهشی، برنامه ریزی خاصی را انجام داده است.
محمدتقی ربانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام ربانی معاون پژوهش های عمومی حوزه های علمیه خواهران امروز در همایش ملی روش پژوهشی حضرت آیت الله سبحانی در تالار برق کرمان، گفت: اهتمام به پژوهش در حوزه علمیه خواهران یکی از کارهایی بوده که معاونت پژوهشی حوزه علمیه خواهران، برنامه ریزی خاصی را انجام داده است.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهچت پور یکی از افرادی است که در مباحث معارف قرآن کریم از شاخص ها شناخته می شود که طلاب می توانند برای الگوگیری در تحقیق در قرآن وی را الگو قرار دهند.

حجت الاسلام ربانی با اشاره به این که متون و تحقیقات آقای بهجت پور مورد استفاده طلاب و اساتید حوزه علمیه واقع شده است، خاطرنشان کرد: پژوهش یکی از نیازهای طلاب خواهر و برادر شمرده می شود.

وی با توجه به این که حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور همراه با نظام و در راه امام است، ابراز داشت: تحقیق فردی در جامعه اهمیت دارد که اهل علم و دلسوز نظام اسلامی باشد.

معاون پژوهش های عمومی حوزه های علمیه خواهران در پایان با بیان این که تحقیق و مقاله باید در حوزه های علمیه به یک فرهنگ تبدیل شود، ابراز داشت: مقاله نویسی از ضرورت های طلاب شمرده می شود تا بتوانند به یک طلبه موفق در جامعه تبدیل شوند./۹۷۰۷/پ203/ب1

ارسال نظرات