۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۵۸۷۳۳۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مدیریت در جامعه قوی و عادلانه باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان‌ها باید از فرصت‌ها بهترین بهره را ببرند، گفت: باید مدیریت در جامعه قوی و عادلانه باشد و این مدیریت اقدامی نکند که جامعه به سمت برده‌داری طبقاتی که دنیا در آن گرفتار شده، برود.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و استانداران سابق و جدید خراسان جنوبی اظهار داشت: تمام انسان‌ها در کره زمین مورد آزمایش خدا قرار می‌گیرند و خدا در این آزمایشات به انسان‌ها نمره می‌دهد.

وی گفت: حیات از لحاظ رتبه و لفظ بر مرگ مقدم است اما باید همیشه به یاد مرگ بود و زندگی و حیات خود را بر اساس مرگ تنظیم کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان‌ها باید از فرصت‌ها بهترین بهره را ببرند، افزود: باید مدیریت در جامعه قوی و عادلانه باشد و این مدیریت اقدامی نکند که جامعه به سمت برده‌داری طبقاتی که دنیا در آن گرفتار شده، برود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: باید بی عدالتی‌ها کمتر شود و مدیران در جامعه به گونه‌ای فعالیت داشته باشند که بی عدالتی در جامعه ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه قانون اساسی و اسلام بر پایه عدل بنا نهاده شده است، ادامه داد: باید قانون اساسی در دنیایی که دچار بی عدالتی است، پیاده شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، زندگی با آرمان و عدالت را بهتر از 100 سال زندگی با ننگ بدون عدالت دانست و خاطرنشان کرد: مردم خراسان جنوبی با وجود اینکه با خشکسالی‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند اما در تمام صحنه‌های انقلاب حرف اول را می‌زنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی اهل قناعت هستند، ابراز امیدواری کرد: استاندار جدید خراسان جنوبی با مدیریت عادلانه و برنامه‌ریزی برای آینده در راه‌های برون رفت از مشکلات موفق باشد./9314/پ601/ب1

ارسال نظرات