۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۵۸۷۳۸۶
نائب رییس مجلس:

وحدت لازمه غلبه بر توطئه های آمریکا است

پزشکیان با تأکید بر این‌که با وحدت حداکثری؛ مشکلات نمی توانند مردم و مسؤولان را به زانو دربیاورند، گفت: باید عالمانه و آگاهانه تصمیم گرفت و حرکت کرد.
مسعود پزشکیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان‌شرقی که با حضور معاون وزیر کشور در سالن پتروشیمی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: وحدت و همدلی مردم و مسؤولان لازمه حرکت در مسیر تعالی و پیشرفت نظام است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس وحدت را لازمه غلبه بر توطئه ها و تحریم‌های ظالمانه آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: تنها با وحدت و اتحاد می توان بر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی غلبه کرد، برای این منطور ابتدا باید با تمام وجود باو  داشت که با تکیه بر ظرفیت های درونی کشور می توانیم بر مشکلات فائق آییم.

وی با تأکید بر این‌که با وحدت حداکثری؛ مشکلات نمی توانند مردم و مسؤولان را به زانو دربیاورند، تصریح کرد: باید عالمانه و آگاهانه تصمیم گرفت و حرکت کرد، امروز نیازمند کار علمی و کاربردی در بهبود وضعیت اقتصاد بیمار کشور هستیم، چون بدون علم هر گونه تصمیم و اجرا، حرکت در تاریکی است.

پزشکیان با اشاره به این‌که آگاهانه و دست در دست هم باید در مقابل آمریکا بایستیم، افزود: امروز که با تحریم های ظالمانه آمریکا مواجه هستیم باید به صنعت و تجارت توجه بیشتری شود تا چرخه اقتصادی کشور خوب بچرخد؛ دشمنان انقلاب به دنبال بستن مسیر تجارت ایران هستند، باید کاری کرد که صنعتگران زمین‌گیر نشوند.

نماینده مردم تبریز در مجلس ایمان و باور به امداد الهی را لازمه ادامه مسیر در مدار آرمان های انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی محور وحدت مردم و مسؤولان استان هستند و وجود ایشان؛ نعمتی برای استان است، به یقین توصیه های امام جمعه محترم نیز راهگشای امور است.

وی با اشاره به این‎‌که علم، وحدت و انسجام و ایمان و باور سه ضلع مثلثی هستند که کوه‌ها را جابه جا می‌کنند، افزود: هرکس بدون علم حرکت کند به ناکجاآباد می‌رسد؛ اگر می‌خواهیم در مقابل آمریکا بایستیم و اگر می‌خواهیم بمانیم باید مسیر فعالیت تجار و صنعتگران را هموار کنیم.

پزشکیان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر تفویض اختیارات وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مرکزی به استانداری ها گفت: همه برابر و برادریم و دوست نداریم تهران برای ما آقا بالاسری کند؛ اگر اختیار بدهند قادریم همه مشکلات استان را حل کنیم؛ با تفویص اختیار به استان ها، با اشرافیت، عالمانه، وحدت و ایمان مشکلات استان حل می شود./935/پ602/ب1

ارسال نظرات