۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۹۵۸۳۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رشد علمی و استقلال سیاسی از دستاوردهای مهم انقلاب است

رشد علمی و استقلال سیاسی از دستاوردهای مهم انقلاب است
نماینده ولی فقیه در لرستان به دستاوردهای انقلاب اشاره و عنوان کرد: رشد علمی و استقلال سیاسی از دستاوردهای مهم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، صبح امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان «شاهد مهر» خرم آباد گفت: رمز موفقیت امام راحل در پیروزی انقلاب ارتباط قوی با امام راحل، تواضع در برابر مردم و داشتن اخلاص در کار بود.

وی با بیان اینکه امام راحل خود را خدمتگزار مردم می دانست و این مهم در موفقیت ایشان نقش آفرین بود، افزود: سومین رمز موفقیت امام خمینی(ره) این بود که با دشمن سازش نداشت و نسبت به دشمنان با قاطعیت برخورد می کرد و همواره آمریکا را شیطان بزرگ می دانست.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: پیشرفت علمی هیچ کشوری در دنیا سرعت پیشرفت علمی ایران اسلامی را ندارد و رشد علمی مهم ترین دستاورد انقلاب است.

علت دشمنی آمریکا با ایران، استقلال سیاسی ما است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی استقلال سیاسی را دیگر دستاورد مهم انقلاب خواند و افزود: هیچ کشوری در دنیا همچون ایران اسلامی استقلال ندارد، ایران روی پای خود ایستاده است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی سرنوشت خود را خودش به دست می گیرد و در عرصه های مختلف موفق است، یادآور شد: علت دشمنی آمریکا همین استقلال سیاسی است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات