۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۵۹۶۱۵۷
هم‌زمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی 22 بهمن در 60 نقطه خراسان شمالی برگزار می‌شود

راهپیمایی 22 بهمن در 60 نقطه خراسان شمالی برگزار می‌شود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن در ۶۰ نقطه شهری و روستایی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، شامگاه دوشنبه در نشست ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر بجنورد، با تأکید بر آمادگی همگانی به‌منظور برگزاری باشکوه مراسم یوم‌الله 22 بهمن در سراسر استان، افزود: سال گذشته بر اساس آمار رسمی این راهپیمایی در ۵۸ نقطه استان برگزار شد ولی در برخی از روستاهای پرجمعیت استان نیز مردم راهپیمایی داشتند.

وی با اشاره به برگزاری شایسته مراسم راهپیمایی و تظاهرات ۲۲ بهمن سال گذشته، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته امسال این راهپیمایی را در ۶۰ نقطه استان برگزار می‌کنیم.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به حساسیت مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه مرکزی سخنران تمامی مراکز شهرستان‌ها و شهرها از استان خواهند بود.

وی افزود: بر این اساس اگر قرار است در شهری سخنران تغییر کند حتماً باید با هماهنگی استان باشد تا خدای ناکرده در این زمینه مشکل یا حاشیه خاصی ایجاد نشود.

حجت‌الاسلام سالاری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: کشور ما اکنون در اوج صلابت و اقتدار و استقلال سیاسی قرار دارد و بر همین اساس دشمنان برنامه‌های بسیاری برای به زانو درآوردن انقلاب دارند.

وی از مردم به‌عنوان بزرگ‌ترین حامیان نظام یاد کرد که در همه شرایط کشور پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده و نظام را یاری کرده‌اند.

حجت‌الاسلام سالاری در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی که امروز کشور را فراگرفته، از مسؤولان به‌ویژه در حوزه اقتصادی خواست تدبیری اساسی در این حوزه بیندیشند تا دشمنان نتوانند از این ناحیه مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی یادآور شد: اکنون نظام انقلاب اسلامی چهل ساله شده و به بلوغ فکری و سیاسی رسیده؛ بنابراین بیش از گذشته سبب ترس دشمنان شده است.

وی افزود: بر این اساس دشمنان برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای امسال دارند تا مردم را به بهانه‌ها و توطئه‌های مختلف از نظام دور کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا باید تمام تلاش و همت خود را به کار بندیم تا با برنامه‌ریزی درست و تبیین اهداف و دستاوردهای نظام، حضور باشکوه‌تر مردم را در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن داشته باشیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات