۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۵۹۶۴۲۱
دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران:

بالگرد هوایی هلال احمر در بیرجند مستقر شد

بالگرد هوایی هلال احمر در بیرجند مستقر شد
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: بالگرد هوایی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در بیرجند مستقر شد و فعالیت‌های امداد و نجات با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، محمودرضا پیروی، دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: برای تامین خودروهای جمعیت هلال احمر استان بیش از 4.5 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی گفت: همچنین بالگرد هوایی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در بیرجند مستقر شد و فعالیت‌های امداد و نجات با بالگرد هلال احمر با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه خودروهای نجات در استان با تجهیزات کامل است، افزود: آشیانه بالگرد یکی از ضروریت‌ها در استان است که باید به زودی در بیرجند تاسیس شود.

پیروی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ما بحث حفاظت از بالگردهای امداد هوایی است، تصریح کرد: در حال حاضر برای ساخت آشیانه بالگرد در استان اعتباری پیش بینی نشده اما به طور قطع کمک‌هایی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است و با توجه به وسعت استان نیز بیشترین کمک در زمینه امداد و نجات انجام شده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: حوادث شامل چهار نوع منطقه‌ای، استانی، ملی و بین المللی است و در صورت حادثه نیز از سایر استان‌ها کمک گرفته می‌شود./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات