۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۵۹۹۲۴۵
فرمانده سپاه قدس:

دشمنان به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به نظام اسلامی هستند

دشمنان به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به نظام اسلامی هستند
سردار سلیمانی گفت: اعتقاد به اسلام ناب محمدی و وجود رهبری شجاع و با تقوا از مهم‌ترین عوامل قدرت ایران در جهان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس امروز صبح در مصلی بزرگ امام علی (ع) در کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان، گفت: شهدا دفاع از کشور را وظیفه خود می‌دانستند.
 
وی افزود: روحانیت از اولین نفراتی بودند که در دفاع مقدس شرکت کرده و توانستند با بیانات و سخنرانی‌های خود مردم را برای دفاع از کشور ترغیب کنند.
 
سلیمانی با اشاره به این که استان کرمان نقش بسزایی در دفاع مقدس داشت، خاطرنشان کرد: استان کرمان ۱۲۰ هزار نفر را به جنگ علیه دشمن اعزام کرد.
 
فرمانده سپاه قدس با بیان این که تهدید‌های دشمنان همیشه برای کشور ایران وجود دارد، ابراز داشت: از بین بردن فرهنگ نظام پهلوی و اجرایی کردن فرهنگ دینی و ارزش‌های اسلامی از مهم‌ترین آثار جنگ علیه دشمن بود.
 
وی با توجه به این که هیچ کاری در کشور به اندازه دفاع مقدس اثر بر مردم نداشت، تصریح کرد: استمرار بر گرفتن کنگره‌های شهدا، دفاع مقدس و راهیان نور را مسؤولان کشور جدی بگیرند.
 
وی بیان داشت: دفاع مقدس کشور ایران به همه دنیا فهماند که مردم ایران از حرف زور بدشان می‌آید و هیچ وقت زیر بار ظلم نمی‌روند.
 
سلیمانی با اشاره به این که امروز پرچم کشور ایران در سرتاسر دنیا می‌درخشد، خاطرنشان کرد: اگر دفاع مقدس و فرهنگ دفاع مقدس در کشور نبود، امروز دفاع از حرم حضرت زینب به این زیبایی انجام نمی‌شد که جوانان کشور با دل و جان برای رفتن به سوریه می‌روند و از حرم حضرت زینب دفاع می‌کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: معرفت به شهید بالاترین معرفت از سوی علمای ما بیان شده است و شهدای سوریه و هشت سال دفاع مقدس خود را فراموش کرده و خدا را یاد کردند و توانستند با دلی پاک به سوی خدا بروند.
 
فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: مردم کشور مشکلات را از انقلاب و رهبری جدا کرده اند و با تمام وجود و حضور در تمام عرصه‌های کشور، از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.
 
وی با بیان این که دشمنان به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان برای از بین بردن کشور ایران اهدافی همچون بدبین کردن مردم به نظام و اسلام در ذهن دارند.
 
سردار سلیمانی با اشاره به این که حزب الله نعمت بزرگی برای منظقه محسوب می‌شود، بیان کرد: از بین بردن جریان‌های اسلامی و انقلاب در منظقه و خارومیانه از اهداف اصلی دشمنان بوده که می‌خواهند با نابوی حزب الله، انقلاب اسلامی را نابود کنند اما بالا‌ترین قدرت را حزب الله در منطقه دارد و از دشمن هم هراسی ندارد.
 
وی ابراز داشت: حمله تروریستی دشمنان در زاهدان کار پست آن‌ها را نشان داد و مردم بدانند که تعداد آن‌ها کم بوده و سپاه آن‌ها را نابود می‌کند.
 
فرمانده سپاه قدس با اشاره به این که قدرت ایران در جهان زبانزد است، گفت: عربستان بازیچه دست دشمنانی همچون آمریکا بوده که ترامپ به عربستان بیان کرد ما اگر از شما یک روز حمایت نکنیم، شکست خورده در منطقه هستنید.
 
وی با توجه به این که وجود رهبر شجاع از عوامل قدرت ایران در منطقه است، بیان داشت: اعتقاد به اسلام ناب محمدی و وجود رهبری شجاع و با تقوا از مهم‌ترین عوامل قدرت ایران در جهان است.
 
سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: ترامپ در جهان به یک آدم پست و کوچک تبدیل شده است و جمهوری اسلامی ایران با وجود اسلام و رهبری شجاع به یک کشور متمدن، انقلابی و با قدرت تبدیل شده که همه کشور‌ها باید بدانند نباید حتی به کشور ایران بد نگاه کنند.
 
وی در پایان با اشاره به این که اتحاد و وحدت کشور‌های همسایه سبب شده که داعش از روی زمین محو شود، گفت: اگر تمام کشور‌های همسایه همبستگی و وحدت داشتند می‌توانستند آمریکا و اسرائیل را از روی زمین نابود کنند./۹۷۰۷/پ310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات