۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۶۰۰۰۵۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

فرمایشات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه کارها قرار گیرد

فرمایشات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه کارها قرار گیرد
حجت الاسلام رضایی گفت: باید فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و به فرمایشات ایشان پیرامون سبک زندگی دینی عمل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عصر امروز در هشتمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان اظهار داشت: انسان با پیروی از اهل بیت(ع) به کمال و سعادت می‌رسد و پیامبران و اهل بیت(ع) راه کمال و سعادت را به انسان نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه انسان‌ها جایگاه و ماموریت متفاوتی نسبت به دیگر مخلوقات دارد، گفت: صبر در طاعت و معصیت از بالاترین و صبر در مصیبت از پایین‌ترین درجه‌های صبر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد و عدالت و مبارزه با فساد و عزت ملی تاکید داشتند و مخاطب اصلی این بیانیه نیز جوانان هستند.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: باید این فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و به فرمایشات ایشان پیرامون سبک زندگی دینی عمل شود.

وی ادامه داد: با جدیت در بیانیه گام دوم انقلاب باید ورود کرد و باید یکی از جلسات شئون فرهنگی نیز به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اختصاص یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به مراسم معنوی اعتکاف، خاطرنشان کرد: امسال 192 مسجد در سطح استان پذیرای معتکفین است.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: در سال گذشته 7 هزار معتکف در استان بودند و امسال نیز امیدواریم بیش از 9 هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات