۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۰۰۸۷۱
با حضور آیت الله اعرافی؛

جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور برگزار می شود

جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور برگزار می شود
حجت الاسلام کیانی گفت: جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور به میزبانی حوزه علمیه و با حضور آیت الله اعرافی در اردوگاه شهید باکری برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری یادواره شهدای روحانی حوزه علمیه خوزستان خبر داد و گفت: این یادواره در راستای گرامیداشت 230 شهید روحانی دفاع مقدس و 9 شهید مدافع حرم فردا ساعت 9 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، شعرخوانی سید محمدمهدی شفیعی و مداحی ابوذر بیوکافی در مسجد اعظم برگزار می شود.

معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان ادامه داد: این یادواره به همکاری مشترک سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان، سازمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، مدیریت حوزه علمیه خوزستان و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه استان برگزار می شود.

حجت الاسلام کیانی با اشاره به کاروان های راهیان نور گفت: حوزه علمیه استان در مدارس امام خامنه ای و امام رضا(ع) اهواز، امام محمدباقر(ع) شوش، سیدالشهدا خرمشهر و بقیه الله اندیمشک آمادگی اسکان خانوادگی طلاب حاضر در کاروان های راهیان نور را برعهده دارد.

وی به حضور بیش از هزار نفری طلاب و اساتید حوزه علمیه کشور در مناقطق عملیاتی جنوب اشاره کرد و افزود: این کاروان ها از 25 اسفندماه تا 28 اسفندماه و به مدت 4 روز در سرزمین های نور حضور پیدا می کنند ضمن اینکه در 27 اسفندماه ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور به میزبانی حوزه علمیه و با حضور آیت الله اعرافی در اردوگاه شهید باکری برگزار خواهد شد./9456/ت303/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات