۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۶۰۴۸۲۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شورای شهر مغز توسعه شهر است

شورای شهر مغز توسعه شهر است
نماینده ولی فقیه در لرستان شورا را مغز توسعه شهر عنوان کرد و گفت: تعامل، همدلی و همکاری رمز موفقیت اعضای شورا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، عصر امروز در دیدار اعضای شورای شهر خرم آباد و شهردار این شهر به مناسبت روز ملی شوراها شورا را مغز توسعه شهر عنوان کرد و گفت: شورای شهر ظرفیتی برای خدمت به مردم و کمک به دولت است.

وی شورای شهر را نماد خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: از سوی دیگر شورای شهر کمک کننده به دولت است و اعضای شورای شهر از اعتماد مردم برخوردارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه بخش عمده کارها متوجه شورای شهر است، عنوان کرد: موفقیت شوراها در گرو تعامل و همدلی و همکاری اعضای شورا با یکدیگر و شورا با شهرداری است.

وی سعه صدر را از دیگر عوامل موفقیت این شورا عنوان کرد و گفت: داشتن برنامه، طرح و ایده‌های خوب سومین عامل موفقیت شورا است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه دایره کار شورای شهر وسیع است، خاطرنشان کرد: سنت الهی بر این است که هرکه تلاش کند به موفقیت می‌رسد و شما با فکر و اندیشه و کار کارشناسی شده باید اقدام کنید.

وی با اشاره به خسارت های ناشی از سیل در شهر خرم آباد عنوان کرد: موضوع سیل باید در شورای شهر مورد بحث قرار گیرد و ابعاد قضیه مورد توجه قرار بگیرد و تأمین خسارت را باید دنبال کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: باید جلوی ساخت و سازهای غیرضروری گرفته شود و عواملی که باعث خسارت شد بازنگری شود.

وی با بیان اینکه توسعه یافتگی و یا عدم توسعه شهری به خاطر وجود شورا است، گفت: اعضای شورای شهر باید در توسعه شهری از ظرفیت ها استفاده کنند، مسائل و مشکلات را پیگیری و به زیبا سازی شهر توجه داشته باشند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات