۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۶۱۰۶۱۶
مدیر حوزه علمیه مازندران:

سرنگونی پهپاد آمریکا، پیام آشکاری برای دشمنان ملت ایران بود

سرنگونی پهپاد آمریکا، پیام آشکاری برای دشمنان ملت ایران بود
مدیر حوزه علمیه مازندران گفت: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار نظامی در منطقه قرار دارد و با قدرت در برابر هر گونه تجاوز گری احتمالی خواهد ایستاد.
حجت لاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی از سوی نیرو‌های مسلح کشورمان، این اقدام را هشداری جدی به مقامات آمریکایی دانست.
 
وی با بیان این که نیرو‌های مسلح کشورمان با این اقدام به موقع بار دیگر اقتدار و آمادگی نظامی خود را به رخ جهانیان کشیدند، افزود: سرنگونی این پهپاد فوق پیشرفته از سوی پدافند هوایی سپاه پاسداران نشان دادن گوشه‌ای توان نظامی و موشکی کشورمان به آمریکایی‌ها بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که آمریکایی‌ها باید مراقب رفتار خود در منطقه باشند، خاطرنشان کرد: کلیه تحرکات آن‌ها از سوی نیرو‌های مسلح کشورمان رصد می‌شود و در مواقع نیاز قاطعانه به آن پاسخ داده خواهد شد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی‌ها به تجاوز گری‌های خود در منطقه پایان دهند، تصریح کرد: امروز به دلیل حضور آنها، منطقه خاورمیانه با آشوب و درگیری همراه است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، تنها راه بازگشت ثبات و آرامش در منطقه را خروج کامل آمریکایی‌ها از منطقه دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که نیرو‌های آمریکایی در منطقه حضور دارند، آرامش و امنیت به خاورمیانه باز نخواهد گشت.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که آمریکایی‌ها به بهانه‌های مختلف به دنبال درگیری و رویارویی با سایر کشور‌ها هستند، بیان داشت: آمریکایی‌ها باید بدانند که دوره تجاوز و قلدری آن‌ها به پایان رسیده و امروز ملت‌ها هوشیار و بیدار شده اند و با قدرت در برابر سیاست‌های مستکبرانه آن‌ها خواهند ایستاد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که برخورد جمهوری اسلامی ایران با هر نیروی متجاوزی مقتدرانه و تمام کننده خواهد بود، افزود: سرنگونی پهپاد آمریکایی از سوی نیرو‌های مسلح کشورمان حاوی یک پیام آشکار برای دشمنان این ملت بوده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی‌ها اگر بخواهند تحرک اضافه ای انجام دهند خاورمیانه به گورستان سربازان آن‌ها تبدیل خواهد شد، بیان داشت: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار نظامی در منطقه قرار دارد و با قدرت در برابر هر گونه تجاوز گری احتمالی خواهد ایستاد./950/ت210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات