۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۲۷۸۲۲
امام جمعه پلدختر:

مردم توان تحمل تورم و گرانی را ندارند

مردم توان تحمل تورم و گرانی را ندارند
امام جمعه پلدختر بر ضرورت مدیریت قیمت ها تأکید کرد و گفت: نباید افزایش قیمت بنزین سبب گرانی دیگر کالاها شود چراکه تورم و گرانی در توان مالی مردم نیست.

حجت الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بر ضرورت لزوم مدیریت بازار و کنترل گرانی ها تأکید کرد و بیان داشت: دولت باید با نظارت کامل جلوی شیوع احتمالی گرانی ها را بگیرد.

وی با اشاره به مطالبه مردم از مسؤولان در زمینه کنترل قیمت ها و کاهش فشارهای اقتصادی افزود: دولت برای جلوگیری از افزایش خودسرانه اجناس به بهانه افزایش قیمت بنزین بر بازار مدیریت و نظارت کامل داشته باشد.

امام جمعه پلدختر عنوان داشت: سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین بر اساس مصوبه سران سه قوه و دولت و مجلس صورت گرفته که امری معقول بوده و باید اینگونه باشد.

وی اظهار داشت: سهمیه بندی بنزین سبب می شود جلوی قاچاق بنزین به مرزها گرفته شود که قابل قبول است و ما نیز مطیع هستیم.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه باید به حرف دل مردم گوش داد، یادآور شد: حرف مردم این است که نباید اجازه داد، سهمیه بندی بنزین بهانه ای برای افزایش قیمت سایر اجناس از سوی بازاریان باشد که تورم و گرانی در توان مالی مردم نیست.

وی بر لزوم نظارت بر هزینه کرد درآمدهای حاصل از صرفه جویی در مصرف بنزین تأکید کرد و گفت: صرفه جویی که در سهمیه بندی بنزین پس اندازی برای مملکت بوده و این حق مردم است که بدانند این پس انداز و پول را دولت و دولتمردان در کجا و در چه راهی هزینه می کنند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: بر این هزینه ها باید  نظارت و مدیریت شود و رانت خواری و فساد گرفته شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات