۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۶۳۷۷۲۶
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

مسؤول اشرافی زیبنده حکومت اسلامی نیست

مسؤول اشرافی زیبنده حکومت اسلامی نیست
امام جمعه اهواز با بیان اینکه در حکومت داعیه دار اسلامی نبایستی اشرافی گری در میان کارگزاران باشد، گفت: مدیران و کارگزاران حکومت اسلامی باید ساده زیست باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز امروز در آغاز دهه مبارک فجر و در دیدار مدیران دستگاه‌های مختلف استان با بیان اینکه انسان باید درد آخرت و مردم را داشته باشد، عنوان داشت: در ۱۲ بهمن سال ۵۷ مردم از بهشت زهرا تا فرودگاه برای استقبال از امام راحل آمده بودند، در زمان تشییع شان نیز جمعیت دو برابری حضور داشت.

امام جمعه اهواز با اشاره به روایت «عاشروا الناس معاشره ان متَم بکوا علیکم و ان عشتم حنوا الیکم» از امیرمؤمنان اظهار داشت: تشییع پیکر امام راحل و سردار سلیمانی شاهد بر چنین روایتی است و محبت شان در دل مردم بود، ونزوئلایی‌ها در ونزوئلا به احترام سردار سلیمانی، چندین بار دست زدند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در حکومت داعیه دار اسلامی نبایستی اشرافی گری در میان کارگزاران باشد، افزود: مدیران و کارگزاران حکومت اسلامی باید ساده زیست باشند، رهبری بار‌ها به امامان جمعه و مسؤولان توصیه کردند که با مردم بوده و ساده زندگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه مسؤولان باید حرف‌های مردم را شنیده و در حد توان به مشکل گشایی بپردازند، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم توفیق بزرگی است که از طریق آن محبت انسان در دل‌های مردم جای می‌گیرد و نباید با درشتخویی با مردم برخورد شود.

وی با بیان اینکه مناصب و مسؤولیت‌ها موقتی است، تأکید کرد: اگر خواهان همراهی و حمایت مردم از مسؤولان هستیم باید به مردم خدمت کنیم. مردم در دوران شاهنشاهی ما را از سیاه چاله در آورده و مسؤولیت دادند؛ از این رو سزاوار نیست اینگونه درد داشته باشند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات