۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۳۷۹۲۰
همزمان با دهه فجر؛

نمایشگاه صبح پیروزی در مشهد در حال برگزاری است

نمایشگاه صبح پیروزی در مشهد در حال برگزاری است
همزمان با آغاز دهه فجر نمایشگاه «صبح پیروزی با موضوع «ایران؛ چهل و یک سال عزت، اقتدار و پایداری و آمریکا؛ ظلم و جنایت و ترور» در مشهد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با آغاز دهه فجر نمایشگاه «صبح پیروزی  با موضوع «ایران؛ چهل و یک سال عزت، اقتدار و پایداری و آمریکا؛ ظلم و جنایت و ترور» در سازمان مرکزی آستان قدس رضوی واقع در چهار راه شهدا در حال برگزاری است.

مجید علوی تبار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با رسا، گفت: این نمایشگاه از 12 تا 22 بهمن و از ساعت 9 تا 13 و از 17 تا 19 پذیرای علاقه مندان است.

وی افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی آستان قدس رضوی ارائه شده است همچنین گروه هابیلیان به صورت تخصصی ترور و جنایت های آمریکا در منطقه را از قبل و بعد انقلاب به نمایش گذاشته اند و راوی نیز در این غرفه حضور داشته و  در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی روز پاسخگو هستند همچنین در غرفه مخصوص اسرا نیز اسرای دفاع مقدس حضور داشته و علاقه مندان می توانند خاطرات زمان اسارت آنها را بشوند.

علوی تبار به حضور کادر درمانی آستان قدس رضوی در این نمایشگاه اشاره و ابراز کرد: ارائه خدمات درمانی از دیگر برنامه ها در این نمایشگاه است و از موسسه درمانی دارالشفاء امام رضا(ع) کارشناسان حضور داشته و به ارائه خدمات درمانی سرپایی ماند تست فشار خون و دیابت می پردازند.

فرمانده حوزه مقاومت  بسیج آستان قدس رضوی بیان داشت: اصل شکل گیری بسیج به قبل از انقلاب بر می گردد و اتحاد قبل از انقلاب شکل گرفت و بعد از انقلاب نیز بسیج به شکل منسجم تر عمل کرده و در این 40 ساله در هر جا نیاز بوده، حضور موثر داشته و دستاوردهای خوبی داشته اند.

وی به نقش بسیج در گام دوم انقلاب اشاره و اظهار کرد: بسیج مطابق با فرمایش رهبری در گام دوم نقش موثری خواهد داشت و همه بسیجیان با عشق و افتخار حضور خواهند داشت./864/ت302/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات