۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۳۸۴۵۳

نماینده ولی‌فقیه در گیلان از شرکت طراحی موتور هواپیما در رشت بازدید کرد

نماینده ولی‌فقیه در گیلان از شرکت طراحی موتور هواپیما در رشت بازدید کرد
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان از شرکت دانش‌بنیان طراحی موتور هواپیما در شهر صنعتی رشت بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان به‌همراه فرمانده سپاه قدس این استان امروز از شرکت دانش‌بنیان طراحی موتور هواپیما و سامانه‌های قوای محرکه «فرزانگان» در شهر صنعتی رشت بازدید کردند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در جریان این بازدید اظهار داشت: حمایت از متفکران، صاحب‌نظران و اندیشمندان در هر جامعه‌ای موجب سرافرازی، اقتدار، عزت و رشد همه‌جانبه آن ملت می‌شود و این امر نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان و متولیان امر است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی با بیان اینکه امروزه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری در کشور نهادینه شده است گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان نهادهایی هستند که می‌توانند از صاحبان اندیشه و نوآوران حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه بازدید از دفتر طراحی سامانه‌های قوای محرکه در رشت مرا به شگفتی واداشت تصریح کرد: به جوانان نخبه و تحصیل‌کرده کشور که مجاهدانه برای رشد علمی جامع تلاش می‌کنند افتخار می‌کنیم.

مالک شرکت دانش‌بنیان سامانه‌های قوای محرکه فرزانگان نیز با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان عامل جلوگیری از مهاجرت جوانان تحصیل‌کرده کشور به خارج از مرزها هستند اظهار داشت: بسیاری از شرکت‌های تولیدی توانایی پاسخگویی به نیازهای ذهنی جوانان تحصیل‌کرده را ندارند.

حسین پورفرزانه با اشاره به اینکه زمینه فعالیت این دفتر درباره تولید موتورهای رانشی است عنوان کرد: طراحی، مهندسی معکوس و ساخت از ابتدا در این دفتر انجام می‌شود و تاکنون نیز توانستیم دستاوردهای خوبی داشته باشیم.

دفتر طراحی سامانه‌های قوای محرکه فرزانگان در زمینه طراحی و ساخت انواع سامانه‌های قوای محرکه فعالیت می‌کند و از سال 94 و با به‌کارگیری نیروهای متخصص و متعهد شروع به کار کرده است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات