۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۶۳۹۳۸۰
حجت الاسلام حیات الغیب:

اخلاص و ولایتمداری سبب محبوبیت شهید سلیمانی بین مردم شد

اخلاص و ولایتمداری سبب محبوبیت شهید سلیمانی بین مردم شد
رییس شورای تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به ویژگی های سردار سلیمانی، گفت: اخلاص عمل و ولایتمداری این شهید سبب محبوبیت بین مردم شده و باید سرلوحه کار مسؤولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‎الاسلام سیدلطف‎الله حیات‎الغیب، ربیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، بعداز ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد، گفت: سردار سلیمانی در زمان حیات خویش مجاهدت های بزرگی انجام داد و خون شهید سلیمانی همچون حیات ایشان مایه خیر و برکت است.

وی اخلاص و ولایتمداری را از ویژگی های مهم سردار سلیمانی خواند و افزود: همین ویژگی ها سبب محبوبیت ایشان بین مردم شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه اظهار داشت: با خون شهید سلیمانی زمینه ظهور امام زمان(عج) فراهم شده است.

وی آمادگی فردی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی را از عوامل مهم زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) عنوان کرد و گفت: همه ما باید به مسؤولیت هایی که بر دوش داریم عمل کنیم.

حجت الاسلام حیات الغیب در ادامه از حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد و گفت: این حضور تجلی وحدت و همدلی بود.

وی با اشاره به حضور به موقع مردم در صحنه های انقلاب، با وجود مشکلات و فشارهای اقتصادی و معیشتی اظهار داشت: مسؤولان باید قدردان این حضور باشند و بهترین راه قدردانی خدمت به مردم است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات