۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۶۴۳۷۳۴

تبدیل انسان به جاصابونی فقط از سعودی‌ها برمی‌آید

تبدیل انسان به جاصابونی فقط از سعودی‌ها برمی‌آید
علی علیزاده تحلیلگر سیاسی، پستی منتقدانه از عمل ناشایست سعودی‌ها، در صفحه توئیترش منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاري رسا، این روزها مردم کشور ما وحتی تمام جهان روزهای سخت و متفاوتی را پشت سر می‌گذارند و اکثر مردم تا حدالامکان به پیشگیری و و مراقبت از ابتلا به کرونا می‌پردازند،در این روزهای دشوار با وجود احتکارها و خیانت‌هایی که توسط عده‌ای سودجو به مردم عزیزمان شد اما دیدیم که برخی مردم خیر نیز چگونه دلسوزانه به یکدیگر بخشش و لطف کردند، توزیع ماسک و دستکش، گذاشتن شیر آب و مواد شوینده در خیابان و بخشیدن اجاره‌بهای واحدهای تجاری و حتی مسکونی، برخی از اقداماتی بودند که توسط مردم عادی و برای کمک به همنوع و حفظ شأن یکدیگر انجام شد.

اما در جوامعی که رسانه‌های فارسی زبانشان کمر همت بسته‌اند تا وضعیت کشور ما ایران را در هر شرایطی، اسف‌بار و مرگبار نشان دهد در این روزهای کرونایی چه می‌گدرد؟ رسانه‌هایی که سعی دارند هربار میان مردم و مسئولین شکاف عمیق‌تری ایجاد کرده و تاکید دارند که جان مردم برای دولتمردان هیچ اهمیتی ندارد. گفتنی است علی علیزاده، تحلیلگر مسائل سیاسی ساکن لندن که پیش از این خبر از انفجار بمب کرونا در انگلیس داده بود، به تازگی نیز با انتشار تصویری در صفحه توئیتر خود پستی منتشر کرده ونوشت:

"‏این ورودی دفتر آرامکو است. این لگدمال کردن کرامت یک انسان و تبدیلش به یک جاصابونی، این شرم نکردن از چشمهای یک کارگر، فقط از یک جا برمی‌آید: از سعودی.
نگاه سعودی به لیلا فروهر و آرش و سینا ولی‌الله و خبرنگاران اینترنشنال هم همین است. آنها هم در چشم سعودی جاصابونی‌هایی بیش نیستند."

h

/1360/

ارسال نظرات