۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۶۴۴۳۳۱

گلایه ساکنان کوی قائم از تخلیه فاضلاب بیمارستان در منطقه

گلایه ساکنان کوی قائم از تخلیه فاضلاب بیمارستان در منطقه
حجت الاسلام خادمی با اشاره به اینکه روحانیت صدای مردم است، گفت: فاضلاب بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک سال‌ها است که در فاضلاب روباز منطقه کوی قائم (عج) تخلیه می‌شود.
حجت الاسلام خادمی، روحانی و مبلغ اندیمشکی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه نظافت و پاکیزگی و رعایت مسائل زیست محیطی از آموزه‌های اسلامی است، اظهار داشت: امروزه جامعه بشری بیش از پیش اهمیت سلامتی و محیط زیست را احساس می‌کند، همگان در حفاظت از محیط زیست و جان انسان‌ها مسئول هستند.

این روحانی و مبلغ اندیمشکی با بیان اینکه متأسفانه کشور درگیر کرونا ویروس است، خاطرنشان کرد: مسئولان وزارت بهداشت برای جلوگیری از ابتلا به کرونا بر رعایت نظافت، دوری از اماکن شلوغ و شست و شوی مرتب دست‌ها و عدم مراجعه به بیمارستان‌ها تأکید دارند با این حال شاهد هستیم فاضلاب بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک در فاضلاب شهری تخلیه می‌شود.

معاون پژوهش مدرسه امام صادق (ع) اندیمشک با تقدیر و تشکر از تلاش‌های کادر درمانی و مسئولان شهرستان در مقابله با کرونا ادامه داد: از آنجا که در شهرستان چند مورد کرونایی شناسایی شده است؛ بنابراین باید به مسأله نظافت اماکن عمومی توجه بیشتری شود، اما گویا مسئولان و شبکه بهداشت اندیمشک نسبت به تخلیه فاضلاب بیمارستان اندیمشک در فاضلاب روباز شهری غافل هستند.

حجت الاسلام خادمی اضافه کرد: مردم منطقه می‌گویند سال‌ها است که فاضلاب بیمارستان امام علی (ع) در فاضلاب روباز منطقه کوی قائم (عج) تخلیه می‌شود هر چند که به آن‌ها گفته شد هیچ ضرری وجود ندارد.

وی بیان داشت: سال گذشته با پیگیری و مراجعه و نامه‌های فراوان جوانان انقلابی منطقه کوی قائم، حدود ۶ ماه، فاضلاب بیمارستان برای آبیاری درختان پشت بیمارستان استفاده شد، اما با وجود شیوع ویروس کرونا در خوزستان و با توجه به اینکه منطقه مسکونی است و خطر شیوع بیماری جان مردم را تهدید می‌کند از مسئولان ذیربط تقاضامندیم نسبت به این امر رسیدگی کنند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مومنی
Iran, Islamic Republic of
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
درود خدا بر شما جوانان انقلابی کوی قائم
2
0
فقط خـــــــــــــــــــــــــدا
Iran, Islamic Republic of
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کو گوش شنوا شما؟هی بگید کدوم مسئول میاد وقتش درگیرکارشخصی خودشه
1
0