۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۴۶۹۰۹
امام جمعه الیگودرز:

آسیب زدن به سلامت روحی جامعه از تهدیدهای ویروس کرونا است

آسیب زدن به سلامت روحی جامعه از تهدیدهای ویروس کرونا است
امام جمعه الیگودرز با ااره به آسیب دیدن سلامت روحی جامعه گفت:با فرهنگ سازی، روحیه بخشی و امید آفرینی باید سلامت روحی جامعه را در برابر تهدیدهای جانبی ویروس کرونا حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، امام جمعه الیگودرز، ظهر امروز در جلسه ساماندهی مشارکت های مردمی در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که در سالن شهید قادری فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: از مردم می خواهیم برای کنترل و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در خانه بمانند.

وی با اشاره به اینکه یکی از آثار مخرب شیوع ویروس کرونا در خطر بودن سلامت روحی جامعه است، افزود: برای مقابله با این آسیب که خطر آن بیشتر از انتشار کرونا است، باید چاره اندیشی شود.

امام جمعه الیگودرز اظهار داشت: با بهره مندی از ظرفیت رسانه، نهادهای فرهنگی و اجرایی و تبلیغی باید امید را در جامعه تزریق کرد و با ارائه مشاوره دینی، امید بخشی و روحیه دادن به مردم جلوی آسیب های روحی گرفته شود.

حجت الاسلام سرلک تصریح کرد: سلامت روح مقدمه سلامت جسم بوده و مردم نیز باید به سلامت روحی خود توجه داشته باشند.

وی تأکید کرد: برای مهار و کنترل ویروس کرونا و برای اینکه مشکلات بیشتر نشوند مردم و مسؤولان باید در کنار هم و پای کار باشند.

حجت الاسلام سرلک اظهار داشت: با مدیریت، برنامه ریزی و تلاش باید بای گذر از بحران ویروس کرونا نقش آفرینی کرد تا با مشکلات بزرگتری روبرو نشویم./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات