۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۶۴۹۲۷۶

اهدای خون از سوی اصحاب رسانه خوزستان

اهدای خون از سوی اصحاب رسانه خوزستان
در راستای درخواست سازمان انتقال خون برای تأمین فراورده‌های خونی، اصحاب رسانه استان خون اهدا کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی دستگاه اجرایی استان، امروز با حضور در سازمان انتقال خون اهواز در راستای درخواست سازمان انتقال خون از عموم مردم برای اهدای خون، حضور یافته و خون اهدا کردند.

در همین راستا، سعید رضوانی، مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه اهدای خون در راستای لبیک گویی به پویش کمک مؤمنانه است، اظهار داشت: امیدواریم با اهدای خون بتوان گامی کوچک در خدمت به هم نوعان برداشت و در این باره مردم استان پیشگام و پیشقدم و برای نجات جان انسان‌ها خون اهدا می‌کنند.

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه اصحاب رسانه با اهدای خون ادای وظیفه کردند، خاطرنشان کرد: در روز‌های شیوع کرونا اهدای خون بنا به گفته‌های پزسکان هیچ مشکلی به همراه ندارد؛ از این رو در یاری بیماران تالاسمی و نیازمندان فراورده‌های خونی کوتاهی صورت نگیرد.

همچنین حسین کاملی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه اهدای خون، اهدای زندگی است، ادامه داد: حضور اصحاب رسانه برای اهدای خون، امری پسندیده است؛ اهدای خون از سوی پزشکان بسیار توصیه می‌شود و با توجه به کمبود فراورده‌های خونی قطعا اهدای خون برای بیماران نیازمند، شفا است.

از سوی دیگر عبدالعزیز فقهی، مدیر سازمان انتقال خون اهواز، با بیان اینکه سازمان برای نجات جان انسان‌ها تلاش می‌کند، تصریح کرد: مردم بدون هیچگونه چشمداشت و با هر فراخوان، اهدای خون می‌کنند، خون‌های اهدایی نیز بصورت رایگان در اختیار بیماران قرار می‌گیرد. /۹۴۵۶/
حاتم شرفی
ارسال نظرات