۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۵۰۰۵۸
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

حقانیت سپاه پاسداران با دشمنی آمریکا نمایان است

حقانیت سپاه پاسداران با دشمنی آمریکا نمایان است
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: دشمنی آمریکا با سپاه پاسداران نشانه حقانیت راه سپاه و مسیر آن بوده که با شجاعت و جسارت ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در نشست با برخی از فرماندهان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سپاه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون یاور ملت و مایه اقتدار و افتخار کشور بوده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنی دشمنان بیرونی و داخلی علیه سپاه تاثیری در اراده مردم ندارد و نفوذ سپاه در دل مردم و مستضعفان جهان روز به روز بیشتر می‌شود، عنوان کرد: ادامه راه شهدا، امام و ولایت از مهمترین دلایل عزیز بودن سپاه برای مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه روز به روز آبرو، اقتدار و نفوذ کاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیشتر از گذشته می‌شود، ابراز کرد: سپاه شجره مبارکی بود که در بدو تاسیس انسان‌های شاخص، انقلابی، ولایی، ارزشی و جان باخته نظام تشکیل دادند، کسانی که خالصانه و مخلصانه در خدمت ولایت بودند و همیشه در اطاعت از ولایت فقیه پیشگام بوده‌اند.

امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه لشکر خدایی سپاه هیمنه آمریکا و استکبار جهانی را در هم شکست، افزود: سپاه پاسداران مایه افتحار ملت و کشور بوده و امروز خیلی‌ها مسلمان هستند ولی در مقابل آمریکا کرنش می‌کنند که این مایه ننگ هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خاطرنشان کرد: امروز کشور ایران به عنوان یک کشور قدرتمند جهان مطرح بوده و اینکه آمریکا این همه فشار می‌آورد بیانگر قدرت ملت، ارتش و سپاه ایران است و دشمنی آمریکا با سپاه نشانه حقانیت راه سپاه و مسیر آن بوده که با شجاعت و جسارت ادامه می‌دهد.

وی دشمنی ها با سپاه را ملاک خوبی برای حقانیت این نهاد انقلابی دانست و گفت: سپاه امید مردم بوده و هست و امروز در بحران‌ها مردم به سپاه امیدوار هستند و توقع نیز دارند که در عرصه‌های مختلف از جمله سیل و زلزله خود را نشان داده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه سپاه عصای دست موسی زمان است، یادآور شد: در این مسیر شهادت خود یک عنایت الهی بوده که در جبهه اسلام شهادت شکست نیست بلکه رسیدن به یک فیض الهی بوده که آثار و برکات فراوانی دارد.

وی با اشاره به شهادت شهید سلیمانی تصریح کرد: اما هزاران لاله از این خون رویید و هزاران سلیمانی از این شهادت خلق شد و یک تحول و عظمت، انسجام و شور وصف ناشدنی ایجاد کرد که برای دشمنان رعب آور، برای جهانیان بهت آور و برای مسلمانان افتخار آفرین بوده است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات