۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۶۵۱۰۹۲
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

فعالیت نمایندگی‌های ولی‌فقیه در دستگاه‌ها سبب تأمین سلامت مادی و معنوی است

فعالیت نمایندگی‌های ولی‌فقیه در دستگاه‌ها سبب تأمین سلامت مادی و معنوی است
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: فعالیت نهاد نمایندگی‌های ولی‌فقیه در دستگاه‌های اجرایی و حضور روحانیت در کنار مسؤولان سبب تأمین توأمان سلامت مادی و معنوی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی که با حضور حجت‌الاسلام ابراهیمی، معاون امور استان‌های حوزه نمایندگی ولی‌فقیه وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، فعالیت نمایندگان ولی‌فقیه و روحانیان در دستگاه‌های مختلف را از برکات نظام و انقلاب اسلامی دانست.

وی با اشاره به حضور مسؤولان حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در دستگاه‌های اجرایی، گفت: یکی از نعمت‌هایی که در نظام جمهوری اسلامی شاهد آن بودیم آمیختگی دیانت و سیاست است و این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که روحانیون در کنار مسؤولان اجرایی قرار گرفتند تا سلامت مادی و معنوی هردو با هم تأمین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه گفت: تودیع و معارفه‌ها به‌منزله نمایش توانمندی و نا توانمندی نیست بلکه انتقال تجربیات از فردی به فرد دیگر است تا دیدگاه‌ها و تجربیات جدید باعث پیشرفت کارها شود.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام غلام نژاد، مسؤول سابق حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی نیز جهاد کشاورزی را سربازان سازندگی و امنیت غذایی دانست و افزود: خداوند را شاکرم در این 10 سالی که به‌عنوان خادم شما و جامعه کشاورزی استان بودم حوزه نمایندگی ولی‌فقیه توانست به اهداف متعالی خود دست یافته و تعامل خوبی را با مخاطب برقرار کند.

 وی اضافه کرد: دغدغه دین‌داری و پایبندی به دین باید ملاک کار و زندگی ما باشد تا بتوانیم در دنیا و آخرت سربلند باشیم.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام مؤمن، مسؤول جدید حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: هیچ کار خوبی شکل نمی‌گیرد مگر با همراهی و همفکری و خرد جمعی؛ ازاین‌رو باید این مهم مورد توجه همه ما باشد.

گفتنی است، در این مراسم با قرائت حکم حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، از خدمات ارزنده حجت‌الاسلام علی غلام نژاد تقدیر و حجت‌الاسلام مؤمن به‌عنوان مسؤول جدید حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی معرفی شد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات