۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۶۵۱۴۵۷

انهدام شبکه تروریستی تجزیه طلب در شادگان

انهدام شبکه تروریستی تجزیه طلب در شادگان
فرمانده انتظامی خوزستان، از انهدام شبکه تروریستی خلقی در شادگان خبر داد و گفت: این گروهک بعضی از اقدامات خود را مستندسازی و به خارج از کشور ارسال می‌کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان، از انهدام شبکه تروریستی خلقی در شادگان خبر داد و گفت: در نیمه دوم سال ۹۸ شبکه تروریستی تجزیه طلب "خلقی" در شهرستان شادگان اقداماتی از جمله به شهادت رساندن سرگرد "عبدالحسین مجدم" فرمانده بسیج دارخوین، مجروح کردن یکی از ماموران نیروی انتظامی پاسگاه "خنافره"، تیراندازی به مقر‌های سپاه، نیروی انتظامی، حوزه علمیه، سرقت‌های مسلحانه، ترسیم پرچم جعلی الاحوازیون را در کارنامه شوم خود داشت.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: سرانجام با کار اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان خوزستان و نیز همکاری و پشتیبانی دادستان شهرستان شادگان، همه اعضا این باند تروریستی شناسایی شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه گروهک بعضی از اقدامات خود را مستندسازی و به خارج از کشور ارسال می‌کرد، بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات ویژه اطلاعاتی ۸ نفر اعضای اصلی این شبکه تروریستی را که شناسایی شده بودند با هماهنگی دادستان شهرستان شادگان و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاه شان دستگیر کردند؛ متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به جرایم خود اعتراف کردند./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات