۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۵۷۶۹۷
عضو مجمع جامعه مدرسین:

مجلس با استفاده از اختیارات خود به بحران اقتصادی خاتمه دهد

مجلس با استفاده از اختیارات خود به بحران اقتصادی خاتمه دهد
حجت الاسلام و المسلمین لطفی نیاسر خواستار کنترل هر چه سریع تر تورم افسار گسیخته شد و گفت: مجلس از اختیارات خود استفاده کند تا هرچه زودتر این بحران خاتمه یابد.

حجت الاسلام و المسلمین نعمت الله لطفی نیاسر عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با گلایه از وضعیت اقتصادی کشور و تورم افسار گسیخته گفت: این وضعیت اصلا قابل قبول نیست؛ مشکلات اقتصادی، معیشت مردم را بر هم زده است.

وی افزود: ما به مردم وعده نداده بودیم تا شرایط این گونه باشد؛ مردم با انگیزه انقلاب کردند. مردم مدام به ما مراجعه می کنند و از این شرایط ناراضی و گله مند هستند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه از برخی مسؤولان انتقاد کرد و گفت: امروز برخی در مسؤولان هستند که شایستگی ندارند و عملکردی غیر از آرمان های انقلاب دارند به گونه ای که در تلاش اند انقلاب را از مسیر خود منحرف کنند.

پدر شهید محمد مهدی لطفی نیاسر با اشاره به شهادت فرزندش در نزدیک ترین نقطه به فلسطین اشغالی عنوان کرد: من فرزندی تربیت کردم علاوه بر اینکه وظیفه خود را می دانست، تماشاگر نبود. ما هم تماشا کردن را کافی نمی دانیم و معتقدیم آنچه وظیفه باشد باید عمل کرد.

وی خطاب به مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس نیز باید از رییس جمهور مطالبه گر باشد و برنامه عملیاتی برای حل سریع این بحران مطالبه کند. مجلس نیاز است از اختیارات خود استفاده کند تا هرچه زودتر به این وضعیت خاتمه دهد./1370/ت302/ف     

ارسال نظرات