۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۶۱۱۸۴
به‌منظور استفاده مبلغان در ایام محرم؛

نسخه اندروید «هجرت نور» رونمایی شد

نسخه اندروید «هجرت نور» رونمایی شد
تهران - نسخه اندروید هجرت نور هم‌زمان با فرارسیدن ماه محرم و به‌منظور استفاده مبلغان در مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هم‌زمان با فرارسیدن ایام محرم نسخه اندروید مجموعه کاروان نور با عنوان «هجرت نور» به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا بدون حضور جمعیت در مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) برگزار شد.

گفتنی است این مجموعه ارزشمند تبلیغی توسط طلبه گرامی سرکار خانم نسیم کاظمی و با راهنمایی استاد حوزه علمیه سرکار خانم اسبقی تولید و نسخه ویندوز آن در سال 97 رونمایی شد که مورد توجه و استقبال گسترده مخاطبان بخصوص مبلغان قرار گرفت.

یادآور می‌شود محتوای این برنامه تبلیغی مطابق با بیش از 200 منبع معتبر بوده و برای مبلغان، پژوهشگران و طلاب علوم دینی کاربردی و جامع است، آنچه در هجرت نور دنبال می‌شود می‌توان به آشنایی با منازل طی شده توسط کاروان به تفکیک منازل همراه با اطلاعات مرتبط با هر بخش و نقشه مسیر طی شده یا آشنایی با شهدای قبل از واقعه، شهدای عاشورا و شهدای بعد از واقعه همراه با تفکیک ویژه اشخاص و اطلاعات مرتبط با هرکدام اشاره کرد.

همچنین آشنایی با مردان اسیر پس از واقعه، دنبال کردن رخدادهای یکم تا دهم محرم به‌صورت تصویری با اطلاعات مرتبط با هرروز و نحوه چینش خیمه‌ها و غیره، تحلیل و بررسی خطبه‌های ایرادشده به همراه متن عربی و ترجمه آن، دسته‌بندی اجمالی برخی از وقایع به‌صورت نموداری و تصویری، تفکیک قبور عتبات عاليات به همراه نقشه مرتبط با هرکدام و اطلاعات خاصه و آشنایی با آداب سفر و زیارت،اهمیت و فضایل زیارت، زیارت عاشورا به‌صورت صوتی و متنی و غیره از دیگر موضوعاتی است که در این نرم‌افزار به تبیین و تشریح آن پرداخته‌ شده است.

یادآور می‌شود نصب و بهره‌مندی از این اثر ارزشمند برای همگان رایگان بوده و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت این نسخه به کانال خبرگزاری رسا مراجعه کنند./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات