۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۶۱۷۰۴
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

اصفهانی‌ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در عزاداری‌ها الگو باشند

اصفهانی‌ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در عزاداری‌ها الگو باشند
اصفهان - آیت الله طباطبایی نژاد گفت: مردم ولایتمدار اصفهان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در عزاداری ها باید مانند همیشه به عنوان یک الگو در این خصوص در کشور مطرح شوند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد شامگاه روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان که به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد اظهارداشت: کادر درمان استان و کشور با ایثار و از خودگذشتگی همانند دوران دفاع مقدس که رزمندگان اسلام با دشمنان جنگیدند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند عمل کردند و برای نجات جان مردم خود را به خطر انداختند.

وی با قدردانی از کادر درمان و پزشکان و پرستاران در راه مقابله با بیماری کرونا  از مردم خواست نکات بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در عزاداری‌ها و اجتماعات مذهبی و هیات‌ها شرکت کنند.

امام جمعه اصفهان افزود: منافقین و دشمنان برای رسیدن به هدف شوم خود از هر وسیله ای استفاده می‌کنند و در این راه حتی از کشتن افراد هم پروایی نمی‌کنند و امروز آمریکا، آل سعود و سایر جنایتکاران برای رسیدن به اهداف شومشان و حفظ سلطه و حکومت خود از هر جنایت و خطایی کوتاه نمی‌آیند.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه دین اسلام، مسلمانان را از جنگ و خونریزی در ماههای حرام نهی کرده و آنرا گناهی بزرگ می‌داند خاطرنشان کرد: آل سعود در این ماهها با مردم مسلمان یمن می جنگند و در طول تاریخ هم بدنبال این بودند که به هر وسیله ای به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) درس‌های  بزرگی به همه مسلمانان و آزادی خواهان عالم داد، تصریح کرد: این امام بزرگوار اعتقاد داشت که هدف مقدس باید با راه مقدس بدست آید و نمی‌توان هدف را با هر وسیله ای بدست آورد./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Singapore
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
تلاش ها، ابتکار و نوآوری محبین اهل بیت علیهم السلام در تعظیم با شکوه شعائر حسینی ارزشمند است. متقابلاً رویه های یک بام و بعضاٌ دوهوای مسئولین قابل نقد است. عزاداری در فضای مسقف ممنوع، برگزاری نمایشگاه های پر تراکم مثل شیرینی و شکلات یا صنعت ساختمان در سالن های مسقف نمایشگاه بین المللی مجاز. تناقضی آزاردهنده
0
0