۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۶۱۸۴۳
امام جمعه کرمانشاه:

اسلام، سازمان ملل و آمریکا را به زانو درآورده است

اسلام، سازمان ملل و آمریکا را به زانو درآورده است
کرمانشاه - امام جمعه کرمانشاه گفت: به فرموده رهبری باید درراه اسلام جانانه پاسداری و از دین صیانت کنیم، امروز کلمه اسلام سازمان ملل و آمریکا را به زانو درآورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در مراسم معارفه امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: امروز ایران به عنوان کشوری بزرگ در جهان حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: این بزرگی و اقتدار در ایران را باید حاصل و نتیجه انسجام و برادری سنی و شیعه دانست.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: در بحث تنوع قومیتی، غرب کشور نسبت به دیگر نقاط کشور تنوع بیشتری دارد از این رو دشمن برای این تنوع قومیتی و دینی توطئه چینی زیادی انجام می دهد که خوشبختانه وحدت سنی و شیعه تاکنون باعث خنثی شدن برنامه های دشمن شده است.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: دشمن امروز با تفرقه افکنی به دنبال تخریب و تضعیف اسلام است بنابراین ما باید بیشتر هوشیار باشیم و روحانیون و علمای دین جوانان را از این توطئه ها آگاه سازند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امام حسین برای تداوم و سرزندگی اسلام و اجرای حق و عدالت جان خود، اهل بیت و یارانش را فدا کرد که این را باید بزرگترین ایثار در تاریخ بشریت عنوان کرد.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: عاشورا از منظر نفی بیعت نکردن با یزید و از سویی دیگر نهی اش این بود با یاران اندک به استقبال پاسداری از اسلام آمد، مورد توجه بود.

وی در ادامه تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری باید در راه اسلام جانانه پاسداری کنیم و از دین صیانت نماییم، امروز کلمه اسلام سازمان ملل و آمریکایی ها را به زانو درآورده است.

آیت الله علما گفت: امروز علمای دین در بحث حفظ نظام، انقلاب و اسلام وظیفه ای تاریخی و مهم برعهده دارند و باید حافظ داشته های اسلام و دین رسول الله باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خویش به جایگاه علمی و تهذیبی مرحوم ملامحمد محمدی، امام جمعه فقید اهل سنت کرمانشاه اشاره کرد و گفت: مرحوم ماموستا محمدی شخصیتی دینی، مردمی و بسیار متواضع بود و همین امر باعث اعتبار ایشان در بین سنی و شیعه شده بود.

امام جمعه  کرمانشاه افزود: همه کسانی که به عنوان مدیر یا مسؤول پستی در اختیار دارند باید به بهترین نحو به جامعه و مردم خدمت کنند زیرا این اعمال ما در این دنیاست که در آخرت سنجیده می شود.

در پایان این مراسم، ماموستا عبدالرحمن مرادی به عنوان امام جمعه مردم اهل سنت کرمانشاه منصوب شد./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات