۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۶۶۱۸۷۶
با رعایت پروتکل های بهداشتی؛

مراسم احلی من العسل در حرم مطهر رضوی برگزار شد

مراسم احلی من العسل در حرم مطهر رضوی برگزار شد
خراسان رضوی - نوجوانان مشهدی با حضور در حرم مطهر رضوی و برگزاری مراسم احلی من العسل با امام شهید خود تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم احلی من العسل با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور تولیت آستان قدس رضوی و نوجوانان مشهدی امروز در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

بنابراین گزارش نوجوانان مشهد امروز همزمان با ششمین روز ماه محرم و شهادت حضرت قاسم(ع) به جوار بارگاه مطهر رضوی مشرف شدند و به عزادرای و سینه زنی پرداختند.

نوجوانان با حضور در حرم رضوی با امام شهید خود تجید پیمان کردند که همانند حضرت قاسم(ع) سرباز این مکتب حسینی هستند و در جهت آرمان ها و اهداف سیدالشهدا(ع) گام برداشته و امام زمان خود را برای تحقق اسلام ناب محمدی یاری خواهد کرد.

نوجوانان با بستن سربند یا حسین و یا قاسم به ندای «هل من ناصر ینصرینی» اباعبدالله الحسین(ع) لبیک گفته و اعلام کردند که پاسدار خون امام شهید خود بوده و نخواهند گذاشت یزیدیان زمان اسلام را به حاشیه رانده و تحریف کنند و قاسم وار تا انقلاب حضرت ولی(عج) در میدان خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در این مراسم خطاب به نوجوانان گفت: امروز باید به حضرت قاسم جواب بدهید که برای جبهه حق چه کاری انجام دادید؟ چه نقشی در خانه، محله مسجد در دفاع از حق و حقیقت انجام می دهید؟ برای ساخت شخصیت خود در نقش آفرینی های بزرگ از نظر علمی، اخلاقی، فکری و معنوی چه کاری انجام می دهید؟

وی افزود: شما باید این آرمان بزرگ را به مقصد برسانید و کاری که از زمان امام حسین(ع) شروع شده و در انقلاب اسلامی ایران رونق گرفت با دست شما در گام دوم به مقصد رسیده و به حضرت ولی عصر(عج) خواهد رسید./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات