۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۶۳۰۴۵
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان:

تحصیل هزار و ۲۰۰ طلبه در مدارس علمیه خواهران لرستان

تحصیل هزار و ۲۰۰ طلبه در مدارس علمیه خواهران لرستان
لرستان - مهرابی به آغاز سال تحصیلی در حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: هزار و ۲۰۰ طلبه در مدار علمیه خواهران لرستان سال تحصیلی را آغاز کرده اند.

اکرم مهرابی معاون آموزش حوزه علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به آغازسال تحصیلی از ۱۶ شهریور در مدارس علمیه خواهران لرستان گفت: طلاب سال تحصیلی را به صورت مجازی آغاز کرده اند.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: تحصیل طلاب در مدارس علمیه در شهرستان هایی که دارای وضعیت سفید و زرد کرونای هستند به صورت حضوری و در دیگر شهرستان ها به صورت آنلاین مجازی برگزار می شود.

وی به فعالیت ۱۳ مدرسه علمیه خواهران لرستان در سطح دو و سه اشاره کرد و افزود: هزار و ۲۰۰ طلبه در این مدارس مشغول تحصیل هستند.

مهرابی با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش مدارس سطح دو۳۰۰ و مدارس سطح سه ۸۰ نفر است، خاطرنشان کرد: روند پذیرش در حوزه علمیه خواهران به علت شرایطی که ویروس کرونا به وجود آورد همچنان ادامه دارد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به مدارس و یا سایت پذیرش نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.

وی از راه اندازی سامانه(مدرس) خبر داد و اذعان داشت: طلاب با بهره مندی از این سامانه می توانند دروس حوزه را به صورت آنلاین فرا گیرند.

مهرابی تصریح کرد: طلاب و اساتید باید در زمینه بهره مندی از فضای مجازی به گونه ای برنامه ریزی و مدیریت داشته باشند که سبب افت تحصیلی طلبه نشود./۹۴۵۱//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات