۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۶۳۸۳۸
با مشارکت طلاب جهادی مدرسه علمیه امام خمینی؛

۸۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد

۸۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد
تهران - همزمان با آغاز سال تحصیلی مدارس آموزش‌وپرورش، جمعی از طلاب جهادی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با همکاری نیکوکاران، ٨٠ بسته لوازم‌التحریر به محرومین اهدا کردند.

حجت الاسلام عادل محسنی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اقدامات جهادی جهادگران این مدرسه علمیه هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی مدارس آموزش‌وپرورش خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی مدارس آموزش‌وپرورش، جمعی از طلاب جهادی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با همکاری نیکوکاران، ٨٠ بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع کردند.

حجت الاسلام محسنی ابراز کرد: گروه جهادی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در راستای لبیک به فرمایش رهبر انقلاب و به‌منظور دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در چند مرحله اقدام به اجرای طرح رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه کرده است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ادامه داد: تهیه و توزیع صدها بسته معیشتی بین نیازمندان، طبخ و توزیع بیش از 10 هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم، قربانی چند راس گوسفند و رساندن گوشت آن به دست خانواده‌های نیازمند، تهیه پک‌های فرهنگی و تحصیلی برای دانش آموزان بی‌بضاعت ازجمله اقدامات جهادی طلاب جهادگر این مدرسه علمیه به شمار می رود که در طول تابستان انجام شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه این فعالیت‌های جهادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا صورت گرفت./813/ت310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات