۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۶۵۴۷۵
معاون پژوهش مدرسه علمیه نجمه خاتون خبر داد؛

جذب پژوهشگر در مدرسه علمیه نجمه خاتون

جذب پژوهشگر در مدرسه علمیه نجمه خاتون
تهران - سالاری نژاد گفت: مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) در نظر دارد برای سال تحصیلی جدید از میان طلاب و دانش آموختگان این حوزه پژوهشگر و محقق جذب کند.

سرکار خانم، طاهره سالاری نژاد معاون پژوهش مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) شهرری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حرکت به سوی پژوهش های کاربردی را در حوزه های علمیه بسیار لازم و ضروری دانست و گفت: تقویت انگیزه تحقیق و پژوهش و سوق دادن طلاب به سمت خلق تحقیقات و پژوهش های فاخر دینی و کارآمد از جمله وظایف حوزه های علمیه به شمار می رود.

وی از نخستین فراخوان جذب پژوهشگر از میان طلاب و دانش آموختگان این مدرسه علمیه خبر داد و اظهار داشت: مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) در راستای اشاعه فرهنگ تحقیق و پژوهش و همچنین شناسایی و جذب طلاب و دانش آموختگان پژوهشگر حوزه اقدام به جذب پژوهشگر کرده است.

سالاری نژاد بیان داشت: طلاب و فارغ التحصیلان علاقه مند به فعالیت های پژوهشی، جهت ثبت نام می توانند تا تاریخ 30 مهرماه با معاونت پژوهش حوزه علمیه نجمه خاتون(س) تماس گرفته و یا به آیدی @Nab_Salari در ایتا پیام دهند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) درباره مزایای شرکت در هسته ها و کانون پژوهشی، گفت: اولویت شرکت در دوره های ارتقایی، احتساب تخفیف ویژه برای اعضای کانون در دوره های ارتقایی، احتساب سابقه پژوهشی در حوزه علمیه نجمه خاتون(س)، اولویت  در جذب از میان پژوهشگران ممتاز و معرفی ممتازین به مدارس و موسسات پژوهشی از جمله مزایای شرکت در هسته ها و کانون پژوهشی این مدرسه به شمار می رود./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات