۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۹۴۰۷۴
با حضور قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور؛

حجت الاسلام فلاح به عنوان مدیر حوزه علمیه مازندران معارفه شد

حجت الاسلام فلاح به عنوان مدیر حوزه علمیه مازندران معارفه شد
مازندران - مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و قائم مقام مدیر حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه مازندران امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، قائم مقام مدیر حوزه های علمیه، اعضای شورای حوزه علمیه استان، مسؤولان، مدیران و اساتید مدارس علمیه در ساری برگزار شد.

حجت الاسلام جواد فلاح، مدیر جدید حوزه علمیه مازندران در این مراسم روحیه جهادی و مدیریت انقلابی را رمز موفقیت در عرصه های مختلف دانست و گفت: امروز حوزه علمیه مازندران به عنوان یکی از مراکز مهم و اثرگذار حوزوی کشور در ادوار مختلف تاریخی، شخصیت های برجسته ای را پرورش داده است.

وی با بیان این که امروز یکی از مهم ترین وظایف ما توجه به مطالبات مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید در حوزه های علمیه است، افزود: باید روحیه و تفکر انقلابی در طلاب جوان ما نهادینه و گسترش یابد.

حجت الاسلام فلاح با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: پرچم گفتمان انقلاب اسلامی با روحیه جهادی و تفکر انقلابی همواره برافراشته خواهد ماند.

مدیر جدید حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر در عرصه مدیریتی روحیه جهادی و تفکر انقلابی نباشد راه به جایی نخواهیم برد، تصریح کرد: مهم ترین عامل پیشرفت های چهار دهه اخیر انقلاب اسلامی نیز بر پایه همین تفکر و روحیه استوار است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز نیز رفع مشکلات جامعه در گرو تفکر انقلابی و مدیریت جهادی است، ادامه داد: در طول دهه های اخیر هرگاه در این عرصه مهم، نوع مدیریت ها جهادی و تفکر انقلابی بر امور حاکم بود به پیشرفت های بسیار ارزشمندی دست پیدا کردیم.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که امروز همه ما میراث دار گنجینه ارزشمندی هستیم که به برکت مجاهدت ها و تلاش های عالمان بزرگ دینی در طول تاریخ و همچنین خون های پاک شهدا در دهه های اخیر به دست آمده است، تصریح کرد: وظیفه ما حفظ و تقویت این میراث گرانقدر است و اگر خدای ناکرده در این عرصه کوتاهی صورت گیرد باید پاسخگو باشیم.

وی با تأکید براین که همه ما خادمان سربازان حضرت ولیعصر(عج) هستیم، بیان داشت: خدمت به طلاب به طور حتم مسؤولیت بسیار ارزشمندی است که همه باید به آن توجه کنیم.

مدیر حوزه علمیه مازندران در بخش پایانی سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام والمسلمین طاهری(ره)، مدیر اسبق حوزه علمیه مازندران از ایشان به عنوان یک مدیر دلسوز، جهادی، انقلاب و خادم واقعی طلاب یاد کرد و افزود: جایگاه امروز حوزه علمیه مازندران مرهون تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی این شخصیت برجسته حوزه است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خدمات و تلاش های چهل ماهه حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی تقدیر و حجت الاسلام جواد فلاح به عنوان سرپرست جدید حوزه علمیه مازندران معرفی شد./950/پ210/

ارسال نظرات