۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۹۸۸۸۳
آیت الله رئیسی در دیدار با آیت الله سبحانی:

قم خاستگاه انقلاب و مورد توجه جهان اسلام است

قم خاستگاه انقلاب و مورد توجه جهان اسلام است
آیت الله رئیسی با بیان اینکه قم خاستگاه انقلاب و مورد توجه جهان اسلام است، گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ به عدالت اجتماعی، توسعه متوازن و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها توجه شده است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در ادامه سفر خود به استان قم در دیدار با حضرت آیت‌الله سبحانی با بیان گزارشی از اقدامات دولت سیزدهم گفت: در این دولت به دنبال کاهش دغدغه‌های مردم، مراجع و نخبگان هستیم.

آیت الله رئیسی با اشاره به شرایط ویژه‌ای که دولت سیزدهم کشور را تحویل گرفته است، اظهار داشت: علاوه بر اقدامات و جلسات مداوم در تهران، سفرهای منظم استانی برای بررسی مشکلات اقصی نقاط کشور انجام می شود و مصوبات هر سفر تا حصول نتیجه دنبال خواهند شد.

رییس جمهور افزود: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ به عدالت اجتماعی، توسعه متوازن و بهره‌گیری از ظرفیت ها توجه شده است.

رییس جمهور با اشاره به جایگاه ویژه قم در میان مسلمانان بویژه شیعیان، گفت: این شهر خاستگاه انقلاب و مورد توجه جهان اسلام است و باید مشکلاتش بصورت دقیق پیگیری و حل شود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
جناب آقای رئیسی دولت قبل که براش مهم نبود، ولی لطفا تکلیف مونوریل رو روشن کنید. یا قراره باشه یا نه. این همه پای های بتنی و ایستگاه ها قرار نبود آثار باستانی بشه. همین طور مترو و مسکن.
1
0