۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۰۲۵۷۵
مدیر جامعةالزهرا:

متأسفانه در زمینه متون درسی دچار خلأ هستیم

متأسفانه در زمینه متون درسی دچار خلأ هستیم
خانم برقعی تأکید کرد که در زمینه متون درسی، متأسفانه دچار خلأ هستیم و متون اختصاصی برای تدریس در حوزه کمتر تألیف و سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم زهره برقعی مدیر جامعةالزهرا(س) در آیین رونمایی از متون درسی جامعه الزهرا(س) که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات مدیریت این مؤسسه علمی حوزوی به صورت پخش زنده از طریق حسینیه مجازی برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از دست اندرکاران و مولفین متون درسی جامعه‌الزهرا(س) اظهار کرد: خوشبختانه دفتر متون جامعه الزهرا با مدیریت آقای حبیبی موفق بوده و با تدابیر ایشان به پیش رفته است و امیدوارم روز به روز نیز بهتر از گذشته شود.

مدیر جامعه الزهرا(س) در ادامه افزود: یکی از عوامل موفقیت حوزه های علمیه تعامل بین مجموعه های حوزوی است که اگر این تعامل مستمر باشد فواید و برکات خوبی خواهد داشت و به غنای مسائل کمک خواهد کرد.

برقعی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه از نظر متون از غنای خوبی برخوردارند، گفت: علمای دین، علم خود را با کتابت به عنوان آثاری ماندگار باقی گذاشتند، اما در زمینه متون درسی، متأسفانه دچار خلأ هستیم و متون اختصاصی برای تدریس در حوزه کمتر تألیف و سرمایه‌گذاری شده است.

ارسال نظرات