۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۷۰۷۶۵۵
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

عملیات سه ضلعی استکبار جهانی علیه اسلام

عملیات سه ضلعی استکبار جهانی علیه اسلام
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بزرگترین سنگر‌های دفاع از ارزش‌های الهی بوده و خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزارشد با تسلیت شهادت امیرمومنان(ع)، گفت: امیرمومنان(ع) و امام زمان(عج) پدرهمه امت است.

وی به استفاده و نهایت بهره برداری از شب‌های اشاره کرد و با تأکید بر اینکه از شب بیست و یکم و شب بیست سوم ماه رمضان بیش ازشب نوزدهم بهره برداری کنید، گفت: شب بیست وسوم که شب امام زمان(عج) است اتصال خود را با امام زمان(عج) با قرائت مکرر دعای فرج محکم تر کنید و تا می‌توانید این دعا را بخوانید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر اهتمام توجه به حوزه علمیه از سوی جوانان و آموزش احکام و اعتقادات و اخلاق اسلامی برای رسیدن به عالی‌ترین مدارج معنوی تأکید کرد و گفت: همانگونه که فرزندان خود را برای رفتن دانشگاه تشویق می‌کنیم برای رفتن به حوه علمیه نیز تشویق و ترغیب کنیم تا علم دین و هدایت را بر دوش بگیرند و همنشین با اهل بیت(ع) در بهشت باشند.

وی به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) در عظمت سپاه پاسداران می‌فرماید، من از سپاه پاسداران راضی هستم و به هیچ عنوان از این نظر خود بر نخواهم گشت.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: امام خمینی(ره) می‌فرماید، سپاه پاسداران آینه مجسم مظلومیت‌ها و رشادت‌های ملت بزرگ ایران در صحنه نبرد و تاریخ مصور انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بزرگترین سنگر‌های دفاع از ارزش‌های الهی بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نگهبانی و پاسداری از انقلاب در برابر توطئه‌های داخلی و خارجی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران تأسیس شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مصداق آیه ۲۳ سوره احزاب است، افزود: نیرو‌های مسلح ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج تحت فرماندهی، فرمانده کل قوا و با یک واسطه تحت فرماندهی امام زمان(عج) به اسلام و قرآن و عترت خدمت می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به عملیات سه ضلعی استکبار جهانی علیه اسلام اشاره کرد و گفت: یک ضلع آن در فلسطین و دستگیری مسلمانان، ضلع دوم آن آتش زدن قرآن در سوئد و ضلع سوم آن عملیات تروریستی در حرم رضوی و افغانستان هراسی ایران هراسی در افغانستان از سوی رسانه‌های دشمن است.

وی افزود: هدف این سه ضلع توطئه استکبار تنها هجوم به جایگاه اسلام و جمهوری اسلامی بود، اما عملیات شهادت طلبانه فلسطینی‌ها خواب راحت را از صهیونیست‌ها گرفت و در ضله دوم آن مسلمانان سوئد نسبت به آتش زدن قرآن واکنش نشان داد و در ضلع سوم نیز برگزاری جلسات هم اندیشی علمای شیعه و سنی ایران و افغانستان در دو کشور نقشه دشمن را برای توطئه ایران هراسی و افغانستان هراسی نقش بر آب کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات